Відгук
нових відгуків
за місяць481
відгуків
на сайті36805
- БН14 жовтня 2025 21:11НаталіяПряна Туреччина5 днів у Стамбулі ( 04 жовтня 2025 )Я не перший раз подорожую з бідняжками, але гірше готелю я ще не бачила. Кімната була дуже маленька і коли я відкривала вікно, не було свіжого повітря , а вид був на труби. Кондиціонер не працював і дихати не було чим у тому маленькому номері. Щодо організатора , взагалі не розумію за що їй гроші платять. Коли я попросила в перший день як ми прибули до Стамбулу зайти по дорозі до дому до першого магазину , так як мені потрібно було дещо купити , вона сказала що якщо магазини не будуть зачинені , то зайдемо. Але на ділі , коли ми мали йти додому , ми зробили перерву на їжу і поки я з іншою дівчиною сиділа і їла, я побачила як організатор з частиною групи почала рухатись до готелю.(на той момент Дарья нічого не казала тим хто їв і склалось враження ніби хто не доїв той залишається сам до номеру добиратись) Я думала що ми всі разом прийшли і всі разом підемо , але вона забула про частину групи і моє прохання зайти по дорозі до магазину. Це вже не говорячи про те що група весь день бігала по екскурсіям і в нас навіть не було часу на поїсти. І після сніданку я побачила вечерю о пів 10. Та замість того аби організатор виділила якийсь час щоб вся група поїла, хтось поїв і стояв чекав , коли додому їхати , а хтось чекав тільки коли його вечеря буде готова. На 3 день, коли ми пішли до палацу Топкапи, я побачила у білеті що можна взяти радіогід, але треба було підійти до відповідного вікна і взяти його. Я уточнила у нашого гіда, чи це правда що можна безкоштовно отримати цей гід , і сказала що зараз піду в візьму тоді його. Мене не було пару хвилин, але коли я пришла на місце зустрічі , група вже пішла досліджувати палац, мене так ніхто не почекав. Коли в однієї жінки з групи були проблеми з оплатою в палаці Топкапи, Даші також не було поруч і я їй допомагала, хоча це робота Даші, вирішувати проблеми, які можуть трапитись у одного з учасників. На одній з наступних екскурсій , я запитала у Даші, де можна знайти туалет , поки гід розповідала про місце де ми знаходились, Дарья відповіла що нічого не знає і порадила мені запитати у гіда , яка якраз активно щось розповідала дівчатам. Хоча Дарья і сиділа на місці і нічого не робила , бажання допомогти мені і неї не виникло. Програма подорожі була цікава , але Дарья як організатор, погано виконувала свою частину роботи. Ще одна ситуація. Вся група довго йшла подивитись на вежу, яка була прописана як додаткова програма, ми довго туди добирались , а потім лиш одна людина захотіла піднятись на ту вежу. Якби була нормальна організація, такого би не було. Також Дарья не слідкувала за людьми в групі , вона собі побігла кудись, а ми маємо її шукати. Так група загубила Дашу, коли повертались з вежі. Наш організатор кудись швидко пішла на одному з поворотів і ми їй дзвонили щоби дізнатись куда вона пішла. Щодо «принцевих островів», ми 2 години витратили на дорогу до них і 2 години на дорогу в іншу сторону , але на місці в нас було лиш 3 години. Все що ми могли встигнути це піднятись до церкви , всі посиділи там 30 хвилин і потім спускались назад до точки зустрічі. Якби я знала що витрачу весь день щоби побачити одну церков , я би туда відразу не пішла. Також програма того дня була коротшою ніж домовлялись , по програмі ми мали в 8 вечора повернутись до дому , але виїхали раніше. А через те що організатор вирішила поїхати не на останньому , а на перед останньому кораблику, ми менше часу провели на цих островах і не було часу на обід. При спілкуванні Дарья могла собі дозволити зробити недоречне зауваження при всій групі , замість того аби відвести людину в сторону і сказати те що в неї на думці. Після однієї з екскурсій нам дали 40 хвилин на обід , при тому що навіть якщо піти в перший заклад який бачиш, то їжу всеодно хвилин 20 готовлять , а потім мало часу залишалось щоби поїсти. Ми швидко поїли, а потім якийсь час просто вся група стояла і чекала як Дарья поповнить рахунок на карту для транспорту. Хоча за цей час поки Дарья була в черзі і поповнювала карту ,ми могли би спокійно собі доїсти. Впродовж усіх екскурсій ми завжди кудись бігли за Дашою , і коли жінки яким було важко так бігти весь день , просили Дашу йти повільніше , то нічого не змінювалось. Дарья як бігла кудись по дорозі, так і не сповільнювала темп, і не враховувала вік групи. В нас не було часу ні на те щоб фото Стамбулу зробити, ні на те щоб відпочити і подивитись навколо , треба було завжди бігти вперед щоб не загубити Дашу з виду. Я розумію що програма подорожі велика і треба все встигнути , але коли ти весь день бігаєш голодний , а потім в тебе є трохи часу щоби поїсти і далі біжиш собі , без можливості насолодитися програмою подорожі і зробити спокійно фото , не дивлячись кожну хвилину де біжить Дарья, це дуже засмучує. Також , хоча в половина групи голосували проти того щоб на 2 години раніше повертатись додому , Даша проігнорувала побажання групи і вирішила виїхати раніше. За весь час подорожі в мене склалося враження ніби Дарья намагалась раніше закінчити екскурсії, щоб швидше повернутися до готелю. І навіть коли екскурсія була завершена раніше часу і хтось з групи просив її по дорозі кудись зайти , Дарья завжди ігнорувала такі прохання і спішила швидше потрапити до готелю. Щодо транспорту, автобус був комфортний, мені дуже сподобався.
- 17 жовтня 2025 13:33Тур-Клуб БідняжкаАдміністрація клубуДоброго дня, пані Наталя! Дякуємо за ваш відгук. Нам шкода, що подорож залишила у вас неприємні враження, однак дозвольте роз’яснити ситуацію: • Зприводу готелю: ми завжди чесні з нашими туристами, в описі готелю на нашому сайті була вся інформація яка відповідає дійсності. Що номери невеликі за розміром, що вид з вікна ми не обіцяєм, і про кондиціонер нічого не вказано, а бонусом є розміщення, адже ми дійсно знаходились в самому центрі. Саме це і було нашою пріорітетністю. • Головним пріоритетом організатора є безпека та цілісність групи. Усі рішення під час екскурсій приймаються з урахуванням загального темпу та безпеки, тому неможливо індивідуально підлаштовувати маршрут під одне побажання. • Щодо магазину в перший день: група була розділена, і супроводжуюча перебувала з більшою частиною туристів, які не хотіли вечеряти і хотіли швидше дістатися до готелю. З іншою частиною залишалась гід Оксана, яка всіх супроводжувала до готелю. Таке рішення було прийнято для оптимізації часу і з урахуванням бажання усіх туристів. Також зі сторони супроводжуючої допомога була запропонована, але не була прийнята. • Всі дії супроводжуючої, включно з темпом пересування групи, місцезнаходженням позаду групи та контролем за усіма учасниками, спрямовані на те, щоб ніхто не відстав і не загубився під час екскурсій. • Стосовно радіогіда та інших організаційних моментів: час на отримання додаткових опцій, обід чи пересування завжди регулюється так, щоб група могла безпечно й організовано пересуватися по маршруту. Індивідуальні затримки, на жаль, впливають на темп усієї групи. В даному випадку, якщо ви берете радіогід самостійно, то це розцінюється що ви слідуєте плану екскурсії відповідно до тієї яку пропонує палац, і гідеса про це вас попередила ! Щодо оплати, в цей момент я допомагала якраз іншим нашим туристам із купівлею квитків у автоматі самообслуговування. • Програма та логістика розраховані так, щоб максимально охопити заплановані локації та забезпечити цілісність маршруту. Кожна зміна часу чи маршруту відбувається з урахуванням всіх учасників, безпечного пересування та реальних умов на місцях. Ми розуміємо, що темп програми може бути інтенсивним, особливо при великій кількості екскурсій, проте він завжди розрахований на колективну безпеку та комфорт більшості групи. Щиро сподіваємося, що, незважаючи на ці складнощі, Стамбул залишив у пам’яті яскраві моменти та приємні спогади. 🌍✨