Відгук
нових відгуків
за місяць49
відгуків
на сайті28851
- 14 жовтня 2024 16:34Жовток ТетянаНаступна зупинка ЄвропаПрага, Гальштат, Дрезден ( 09 жовтня 2024 )Прага, Гальштат, Зальзбург і Дрезден безумовно варті уваги міста і селища. Враження від кожного з них фантастичні. Їх варто відвідати безумовно. Але є питання до організаторів - автобус . На моєму місці 48 в ніч посадки явно відчувався сторонній запах ремонту. Потім він вивітрився але приємним той аромат не назвеш. І мабуть найголовніше що зіпсувало враження від організаторів це перегрів мотора який виходив системою обігріву внизу під сидіннями. Температуру видавало в салон нестерпно гарячу. Бутилка води на силінні нагрівалась так що можна було чай заварювати. місця 44-52 просто неможливо було комфорно почувати себе. Виникало відверто питання в технічній справності автобуса бо їзжу великими туристичними групами багато і непригадую таких проблем в інших моїх подорожах) - ланч бокс. З якогось дива сирий ТОСТОВИЙ хліб вирішили використати для сендвіча з огірком . Звісно за час коли сендвіч був змотаний у плівку і до того часу коли ми ним поснідали хліб розмок і став глевкий. Воно наче і дрібниця але неприємно. Хоча завтрак типу шведський стів в самому готелі був смачний і різноманітний. На сніданку були булочки з чорного хлібу і хліб чорний нарізаний . - це скоріше питання до доцільності поїздки в Гальштат саме з Праги. Поіздка займає 12 !!! годин . виїзжали ми з Праги о 6 ранку і назад в Прагу приїхали о 1 ночі . Все захоплення від Гальштату трохи псується таким дальнім переїздом.
- МДТетяна, Дякуємо вам за відгук, та за те що поділилися своїми враженнями про подорож до Праги, Гальштату, Зальцбурга та Дрездена. Ми раді, що ці міста залишили у вас фантастичні враження і ви рекомендуєте їх до відвідування. Проте, нам дуже шкода, що ви стикнулися з проблемами, пов’язаними з автобусом. Ваші зауваження щодо неприємного запаху і перегріву системи обігріву в салоні прийняли уже до уваги. Ми цінуємо ваш досвід і ваше спостереження про комфорт місць, і обов’язково передамо цю інформацію нашим організаторам. Нам важливо, щоб кожен турист почувався комфортно під час подорожі, і ваші зауваження допоможуть нам покращити наш сервіс. Що стосується ланч боксів, ми вибачаємося за те, що ви отримали сендвіч, який не відповідав вашим очікуванням. Але як показує досвід ланч бокси складають в готелях майже однаково (продукти які не швидко псуються) та ваші спостереження передамо адміністрації готелю. Дякуємо вам за конструктивні зауваження. Ми сподіваємось, що незважаючи на ці недоліки, у вас залишилися позитивні враження від самої подорожі, і ми будемо раді бачити вас у наших наступних мандрівках ❤️