Відгук

нових відгуків сьогодні24
відгуків на сайті27242
  1. KO
    neutral smileПрограма подорожі
    neutral smileЗагальне враження
    good smileОрганізатор
    neutral smileПроживання
    good smileТранспорт
    28 грудня 2021 17:38
    Kravchenko Oksana
    Буковель. Гірськолижний сезон.
    Буковель! Проживання в Татарові ( 24 грудня 2021 )
    Позитивне - організотор на зв"язку, позитивна атмосфера. Перегляд проживання учасників, коли попросили додати ще одного. Негативні - затримки виїзду автобуса, жодного разу не виїхали в заявлений час. Затримки від 15 до 40 хв. Ці затримки означають зменшення часу катання. Не працював 2 підйомник, що означало добиратися пішки з центру до паркінгу, і при такій ситуаціі на другий день, організатор не вирішила питання парковки на іншому паркінгу, щоб можна було добратися зі спуску. На 3 день вранці деякі учасники здавали вранці спорядження і вся інша група їх чекала 30 хв, чого не було в програмі і що зменшило час катання інших. Також хотілося вечірнього катання на 3й день.
    1. ГО
      Господарець Ольга
      Організатор
      Доброго дня, Оксана. Дякуємо за такий розлогий відгук. Нам дуже приємно, що ви відчули позитивний настрій в нашій компанії. Щодо ваших зауважень. Час виїзду дійсно часто зміщався, це було пов’язано з заторами на самому курорті, іноді з організованістю всіх учасників подорожі. 2ий підйомник не працював з вечора п‘ятниці. В суботу по приїзду на курорт по плану автобус припаркували на 1 парковці, оскільки це близько до прокату, до кас, до підйомника і синіх трас для новачків. Розуміємо, що враховуючи, що 2ий витяг був цілий день виключений, дістатись до автобуса, окрім як пішки чи на таксі варіантів не було, це, звичайно, дуже некомфортно і втомливо, тому в неділю супроводжуюча Ольга по дорозі до курорту телефонувала на гарячу лінію Буковелю щоб дізнатись актуальну інформацію і в разі чого їхати на інший паркінг, однак оператор підтвердив, що 2ий витяг вже функціонує в звичайному режимі, тому Олею було прийнято рішення знову ж таки паркуватися на 1му паркінгу. На жаль, інформаційна підтримка Буковелю залишає бажати кращого, тому що підйомник не працював і знову це завдало дискомфорту нашим мандрівникам. З цього приводу ми залишили свій негативний відгук на офіційному сайті Буковелю. В крайній день мандрівки для зручності всіх учасників вирішено було переїхати на інший паркінг, який знаходився далеко від прокату, це унеможливлювало тим туристам, які не планували вже кататись, здати своє спорядження вранці, щоб не платити за третій додатковий день. Враховуючи, що таких було досить багато, організатор зробила зупинку біля прокату. Дуже сподіваємось, що тим не менш це не зіпсувало ваших вражень про каталку, ми завжди намагаємось діяти в інтересах групи, щоб кожному було максимально комфортно та зручно з нами подорожувати. Вітаємо з прийдешніми святами та будемо раді бачити вас в наших наступних мандрівках.