Поширені питання

Чому Бідняжка?
Назві «Бідняжка» вже десь 10 років. Народилась вона в одній веселій студентській компанії, що кілька днів каталась Україною, відпочиваючи де доведеться. Іноді просто на перонах вокзалів, на карематах. Власне, тоді один із учасників компанії, озираючи себе й супутників, і вигукнув: "Оце-то ми бідняжки...". Кілька людей з тієї компанії незабаром і стали співзасновниками нашого Тур-клубу, намагаючись зробити те, що любили понад усе, — подорожі — доступним для всіх. Так, ми кілька разів задумувались над зміною назви, але вирішили її так і залишити. Хоча б на противагу усім тим "Luxury tour", "VIP-Travel" та "Golden express" (назви вигадані, збіги з реально існуючими компаніями випадкові). Здається, люди вже втомились від такого кричущого маркетингу. Та й, зрештою, гумор, це прекрасно, а самоіронія — гарний фільтр, що відсіює тих, кому з нами не по дорозі. Ми віримо, що секрет успіху не у вдалому неймінгу, сигналах космосу чи "как вы яхту назовете", а у щирості, гуморі та відкритості. Тому й Бідняжка)

Як забронювати/замовити подорож?
Після авторизації у нас на сайті  https://tcb.com.ua , серед поїздок шукаєте саме ту, яка Вам припала до душі, в розділі подорожі є кнопка "Замовити місце", вводите номери телефонів, прізвище, ім'я, по-батькові, дати народження всіх учасників, які їдуть в поїздку (навіть якщо це дитина),  по підказках вибираєте місце в автобусі, місце в готелі та підтверджуєте замовлення.
Після реєстрації у вас є 72 години для повної оплати або внесення авансу у розмірі 30% від суми організаційного збору.  
За 10 днів до подорожі по Україні та за місяць до закордонної подорожі потрібно розраховуватись повністю.

Скільки коштує поїздка?
Орг.збір залежить від типу номера (4-місний, 3-місний, 2-місний), на сторінці опису подорожі є розділ "організаційний збір",  де вказані актуальні ціни на одну особу за весь період мандрівки.  Орг.збір вказаний і для учасників клубу, які вже мають клубну картку і для новачків, які ще з нами не подорожували.

З якого ви міста?
Всі наші виїзди відбуваються з міста Вінниця (центральний автовокзал, вул. Київська 8 ). Ви можете долучитись у подорож по маршруту слідування автобуса. В описі кожної поїздки вказані міста, через які ми їдемо (переважно проїзд відбувається по об'їзних дорогах міста).
Іншим варіантом є доїзд до Вінниці і відправка в подорож звідси. За потреби ми консультуємо з приводу дороги, парковки та місця відпочинку перед виїздом. 

Як оплатити поїздку?
Є три  варіанти оплати: 
- у нас в офісі (Соборна, 7). Офіс працює: пн-пт з 10.00 до 19.00, в сб з 10.00 до 17.00, нд -вихідний;
- онлайн в особистому кабінеті на сайті https://tcb.com.ua ;
- або ж зателефонувати до нас в офіс (номери телефонів: 0987827177, 0937827177) та отримати номер картки організатора, на яку потрібно перерахувати кошти.

Коли оплачувати поїздку?
Після реєстрації у вас є 72 години для повної оплати або внесення авансу у розмірі 30% від суми організаційного збору. За 10 днів до подорожі по Україні та за 30 днів до закордонної подорожі потрібно розраховуватись повністю.

Яка ціна для дитини?
Знижка для дитини прораховується на кожну поїздку індивідуально! Все залежить від віку дитини та необхідності окремого спального місця в готелі та місця в автобусі.

Як оплатити поїздку онлайн?
Необхідно на нашому сайті зайти у власний кабінет, авторизувавшись за номером телефону, який вказували при реєстрації (це важливо), далі натискаєте кнопку "Мій кабінет" (верхній правий куток), далі - "актуальні замовлення", де відображаються всі Ваші майбутні поїздки, напроти подорожі є кнопка "сплатити онлайн".
Зверніть увагу, що стягується комісія платіжної системи. В офісі Ви маєте можливість оплатити без будь-яких комісій.

Як перевірити оплату?
Щоб перевірити статус оплати, потрібно авторизуватись на сайті https://tcb.com.ua/ - в правому верхньому кутку є кнопка - "вхід/реєстрація" - авторизація по СМС - вводите номер телефону, за яким замовляли поїздку,  далі натискаєте «мій кабінет» - актуальні замовлення.

В якій валюті потрібно оплачувати?
Оплату можна здійснити в євро, доларах або в гривні по комерційному курсу  (курс відображається у нас на сайті) на момент оплати.

За який час можна повернути/перенести кошти?
Кошти можна повернути або перенести на іншу поїдку за 10 днів до початку подорожі Україною та за 45 днів до початку закордонної подорожі.

Як повернути внесені кошти в межах встановлених Клубних правил?
У випадку, якщо у вас виникла потреба відмовитись від замовлення та повернути внесені кошти в межах встановлених Клубних правил, то ви маєте змогу зробити це у зручний для вас спосіб.
При онлайн оплаті, повернення можна отримати на картку , для цього потрібно:
1. Копія паспорту
2. Копія квитанції про сплату
3. Довідка з банку (в мобільних додатках вашого банку у розділі реквізити).
При оплаті в офісі, Зверніться в офіс згідно робочого графіка та предявіть документи що посвідчують особу.


У випадку, якщо учасник відмовляється від мандрівки менш ніж за 10 днів до початку подорожі Україною та за 45 днів до початку закордонної подорожі ми можемо лише допомогти перепродати ці місця іншим учасникам і тим самим повернути хоча б якусь частину коштів тим людям, які з певних причин не можуть здійснити заплановану мандрівку.
За допомогою наших соц.мереж та паблік-чатів ми створюємо повідомлення про продаж відмовних місць під хештегом #швидкаваліза зі впізнаваною яскравою жовтою валізкою на картинці.
Зазвичай всі відмовні місця віддаються за значно нижчою ціною, яку встановлює безпосередньо лише та людина, яка ці місця продає. Організатори клубу не мають впливу на розмір знижки на відмовні місця, проте для того аби ці місця швидко продались рекомендуємо орієнтуватись на таку схему:
10-7 днів до початку подорожі – знижка 20-30% 
6-3 дні до початку подорожі – знижка 30-50%
3-0 днів до початку подорожі – 50% і більше


Як отримати клубну карту, як стати учасником Клубу?
Стати Учасником Клубу та отримати Клубну картку можна безкоштовно після третьої подорожі із нашим Тур-Клубом або здійснивши одноразовий членський внесок в сумі 100 грн. Це можна здійснити у нас на офісі або онлайн в особистому кабінеті. Кожен Учасник Клубу має право зареєструвати ще одного учасника подорожі по Клубній ціні або зареєструвати двох учасників, якщо сам не бере участі в подорожі.

Що входить у вартість/ орг.збір?
В програмі кожної подорожі є розділ «Організаційний збір», в якому під таблицею з цінами вказано, що включено в орг.збір та що оплачується додатково. 

Розкажіть про поїздку детальніше/деталі подорожі
Вся актуальна інформація стосовно поїздки у нас на сайті https://tcb.com.ua/
Якщо Ви не знайшли  відповіді на Ваші питання в описі подорожі або хочете уточнити інформацію, радимо звернутись до нас в офіс (номер телефону: 0987827177, 0937827177) або безпосередньо до організаторів даної подорожі, контакти яких вказані в програмі кожної поїздки.

Чи можна десь підсісти/приєднатися до подорожі?
У нас всі виїзди з Вінниці, але з нами часто подорожують учасники з різних  міст. Якщо маршрут подорожі пролягає через Ваше місто - можливе підсадження, якщо ні -  чекаємо Вас в нашому місті), але усі деталі Вам потрібно попередньо обговорити з організатором подорожі (телефони організаторів вказані в програмі кожної подорожі).

Чи планується поїздка / чи буде подорож/ що потрібно, щоб подорож відбулась?
Вся актуальна інформація стосовно подорожей знаходиться у нас на сайті:  https://tcb.com.ua/  Ви можете сприяти тому, щоб в поїздки було більше шансів зібратись, запрошуючи своїх друзів та знайомих. Якщо ви зберете 10 друзів на подорож, 11 місце ми надамо безкоштовно. 
Поїздки час від часу додаються та оновлюються, тому слідкуйте за оновленнями!

Чи можна замінити учасника, за який час до подорожі можлива заміна?
Так, звичайно можна, для цього Вам достатньо повідомити нам дані нового учасника (номер телефону, ПІБ, дату народження). Якщо подорож закордонна, це необхідно зробити за декілька днів до виїзду. Просимо вас не затягувати із заміною учасників оскільки потрібен час, щоб оформити на них всі необхідні документи.

Як змінити місце в номері/готелі?
З цим питанням зателефонуйте будь ласка в офіс 0987827177, 0937827177 або залиште Ваш номер телефону, ми Вам зателефонуємо і вирішимо всі питання.

Як стати в резервну чергу?
Для цього Вам необхідно натиснути в конкретній подорожі кнопку «Повідомити мене про додаткові місця». Коли з'явиться додаткова партія місць – ми надішлемо Вам смс повідомлення. Також, не забувайте слідкувати за наявністю місць на даній сторінці.

Як залишити відгук?
Ви можете залишити відгук в особистому кабінеті на нашому сайті,  для цього потрібно авторизуватись через номер телефону, який вказували при реєстрації в поїздку. Потрібно натиснути кнопку "мій кабінет" у верхньому правому кутку, далі - "архів/відгуки", напроти кожної з Ваших подорожей є графічно зображений олівець, натискайте на нього та залишайте відгуки на наші подорожі.

Чи є подарункові сертифікати?
Так, у нас є в наявності подарункові сертифікати номіналом 100, 250, 500, 1000 та 2000 гривень. Термін дії сертифікатів 1 рік з моменту купівлі. Також у нас є можливість оформити подарунковий сертифікат на конкретну подорож для конкретної людини.

Як замовити івент?
Для замовлення заходу Вам потрібно зайти до нас на сайт https://tcb.com.ua/  , відкрити розділ «Заходи», далі обрати подію, яка Вас цікавить (кіно, театр, концерт, інше) та зареєструватись на неї, ввівши свої дані, необхідні для реєстрації (номер телефону, ПІБ, дату народження).

Що буде з коштами, якщо знов введуть обмеження/погіршиться епід. Ситуація і т.д.?
Детальніше про подорожі в умовах пандемії та карантинних обмежень читайте тут:  https://tcb.com.ua/covid-19.html

Чи є знижки для іменинників? 
Знижки в такому разі не передбачені, але кожен іменинник, хто святкує свій день народження з нами в подорожі, отримує унікальний подарунок від нашого Клубу!

 

Робота на період війни

 

Про початок відновлення нашої діяльності.

Друзі, маємо стійке бажання та наразі відчуваємо, що настав час спробувати розпочати нашу роботу. Ми актуалізували подорожі на найближчий період та залишили лише ті виїзди, які мають усі шанси відбутися, за наявності охочих мандрівників.  Розпочинати будемо із найближчих напрямків таких, як локальні одноденні подорожі Поділлям та, відносно безпечними, регіонами Західної України. Далі плануємо запускати мандрівки до Карпат та Закарпаття на вікенд, а також реалізувати для вас можливість морського літнього відпочинку в найближчих країнах -  Болгарії, Чорногорії, Албанії, Греції та Хорватії. 

Як наразі можна з нами звʼязатись? 

Наші офісні телефони знову доступні в наші робочі години: 
Пн-пт з 10:00 до 19:00 
Сб: з 10:00 до 17:00
Нд: вихідний. 

Наші сторінки в Facebook та Instagram  були і продовжують бути доступні.

Також всі актуальні новини можна знайти у нашій Viber спільноті  та Телеграм каналі 

Робота офісу буде відновлена в найближчі тижні, як тільки з’явиться така можливість та потреба. 

Також традиційно на звʼязку наші Організатори, їх телефони можна знайти на сторінках відповідних подорожей. 

  

Яка ситуація із подорожами, що припали на період війни? 

З початку війни ми відмінили всі заплановані подорожі та перенесли проплачені вами кошти на спеціальні рахунки, які можна побачити в особистому кабінеті. Ці кошти можна використати на будь яку нову подорож у повному обсязі.
Знайти та перевірити баланс вашого залишку можна авторизувавшись на нашому сайті в розділі мій баланс

 

Як працюємо зараз?

Ми спробуємо відновити роботу з урахуванням нових реалій. Зокрема, ми будемо суворо слідувати всім розпорядженням прийнятим відповідними військовими адміністраціями або іншими уповноваженими органами щодо можливості пересування та перебування на туристичних обʼєктах та у відповідності до комендантської години.

Однак, що стосується подорожей Україною зараз, ми на жаль при всьому бажанні не можемо гарантувати відсутність ризиків для життя і здоров’я мандрівників,  наприклад внаслідок прильоту ракети.

Подорожі за кордон фактично можливі лише для жінок та дітей до 18 років, а також окремих категорій чоловіків: вік 60+, ті, хто має більше трьох дітей і тд. Кожен мандрівник перед початковм закордонної подорожі має пересвідчитись в тому, чи дозволено саме йому залишати територію нашої країни на період тривалості мандрівки


Які подорожі на сайті актуальні? 

Ми працюємо над актуалізацією мандрівок представлених на сайті, а також цін на них. Наразі можна сказати, що більшість подорожей до липня місяця уже перераховані та змінені під нові реалії (тільки вартість пасажирських перевезень зросла на 30%), але над  частиною мандрівок ми ще продовжуємо працювати. Тому все одно не зайвим буде ще раз запитати в Організатора про ситуацію по конкретній подорожі, яка вас зацікавила. Список мандрівок можна знайти тут

 

За яким курсом і на яких умовах можна буде перевести кошти з минулих мандрівок які не відбулись на актуальні?

Ми прийняли непросте рішення зафіксувати курс валют на вже внесені кошти на тій позначці, яка була на день здачі, навіть якщо зараз курс став значно вищий. 
Однак величина Орг. збору буде перерахована для всіх Учасників незалежно від того, чи були вони уже зареєстровані в подібну подорож чи ні.  
Кошти можна переносити з усіх та на всі актуальні подорожі, але просимо зазначити, якщо валюти подорожей відрізнятимуться, то кошти будуть перераховуватись в тій валюті, в якій вони були внесені. 

Приклад: було здано 3200 грн на закордонну подорож по курсу 32, тобто в валюті подорожі закріплено 100 євро. Але, якщо ви забажаєте перенести ці кошти на якусь подорож Україною, ми перенесемо вам 3200 гривень, а не 100 євро за новим курсом. Якщо ж Ви забажаєте перенести 3200 грн  із  української подорожі на закордонну,  то розрахунок еквіваленту в Євро проводитиметься за курсом на  день переносу.

 

Що робити тим, хто хоче повернути внесені кошти? 

Всі внесені кошти за подорожі, які не змогли відбутись через початок активної фази війни росії проти України у повному обсязі зберігаються на особистому рахунку кожного Учасника мандрівки. Тому Їх можна буде використати в майбутніх мандрівках в повному обсязі. Проте повернення коштів усім бажаючим наразі ми не можемо забезпечити. Якщо через певний час після початку відновлення нашої діяльності та закінчення війни нам вдасться стабілізувати фінансову ситуацію в Клубі, тоді відповідно з’явиться можливість взагалі відмовитися від подорожей і повернути внесені кошти в повному обсязі. Однак є  певні категорії мандрівників,  яким ми й зараз повертаємо кошти, детальніше тут

 

Чому ми не можемо повернути кошти всім бажаючим? 

За звичайного формату діяльності будь якої туристичної організації левова частина виручених коштів не залежується в нас в кишені, а передається контрагентам в якості авансових платежів їх послуг, зокрема на бронювання готелів, автобусів, літаків та ін. Також, частина коштів використовується на функціонування організації, виплату заробітних плат, оренди, податків, рекламних послуг та інших найрізноманітніших рахунків. І звичайно, коли це все в момент зупинилось, назад отримати більшу частину коштів не є можливим. 
 

Чи будуть продовжені терміни на використання подарункових сертифікатів? Всі наявні та новопридбані сертифікати будуть активні рік після нашої перемоги. 
Перевірити та придбати сертифікати можна за посиланням нижче, але не забудьте авторизуватись в особистому кабінеті.


Соціальна, волонтерська та економічна діяльність. 

Наші організатори, програмісти, бухгалтери та всі всі всі, хто був причетний до створення наших мандрівок, дуже хочуть працювати та продовжувати надавати вам можливість подорожувати! Ми ж, Засновники Клубу, хочемо зберегти і наш колектив, який збирали роками, забезпечивши для них можливість займатись улюбленою справою та отримувати гідну платню, і вас - наші любі мандрівники, надавши вам можливість хоча б трішечки перемикатися від гнітючої воєнної буденності. Також, туризм як і будь який інший вид економічної активності є хоч і невеличкою,  але важливою складовою економіки нашої країни.

Ми прагнемо допомагати нашим мандрівникам перемикатись, хоча б на день чи декілька годин від усього того горя та страждань, що нас оточують уже близько трьох місяців, відпочивати морально та психологічно і набравшись сил продовжувати боротись далі! Кожен із нас воїн і може наближати нашу перемогу на своєму фронті, але для цього ми маємо відпочивати душею і тілом, в тому числі в подорожах.

З самого початку війни у 2014-му році наш Клуб активно та стабільно допомагав нашій армії. З кожної оплаченої подорожі ми відраховували певну фіксовану суму у наш внутрішній спецфонд, яку потім передавали на потреби наших військових або через перевірени волонтерів, або самостійно купуючи необхідні речі.  Під час пандемії COVID-19 ми, на жаль, припинили цю діяльність, адже внаслідок локдауну і самі потребували фін. допомоги. Зараз, відновивши нашу діяльність, ми плануємо збільшити відрахування до 25% від прибутку та почати донейтити ці гроші на потреби ЗСУ.


Ранні пташки - бронюй зараз плати потім.

Друзі, ми розуміємо що зараз ситуація настільки нестабільна,  що дуже важко заздалегідь прийняти остаточне рішення про участь у тій чи іншій подорожі. Наразі можна забронювати собі місце в бажаній подорожі оплативши символічний аванс розміром у 10% від Орг. збору, решту коштів можна буде сплатити за 7 днів до відправки в подорожі Україною та за 14 днів для подорожей за кордон. Зважаючи на ситуацію, наші партнери також погоджуються на дуже гнучкі умови, тому відмовитися від участі та повернути нововнесені кошти можна буде так само за 7 або 14 днів відповідно. 

Разом до перемоги та щасливого майбутнього!