Перший осінній відпочинок Бідняжок: закриття курортного сезону та підкорення пустелі

На минулому тижні ми почали свій фантастичний відпочинок мальовничими куточками України із Карпат. Уже вночі 3 вересня виїхали у пошуках пригод разом із Юною Монастирською. Мали фантастичну програму та відпочивали увесь вікенд. Тож ділимося нашими враженнями та світлинами.

«А ми знову їздили у Карпати! Перші вихідні цієї осені були досить активними та насиченими» - говорять дівчата. Бідняжки знову піднялись на найвищу гору України! Весело та драйвово.
Родзинкою подорожі стала можливість сходження з Говерли Чорногірським хребтом. А найсміливіші учасники після підкорення Говерли піднялись ще на 4 гори: Брескул, Пожижевську, Данціж і Туркул. Ще й спустились до озера Несамовитого.
«Наші емоції зашкалювали! Окрім того, ми гуляли стежкою Довбуша, відривались у Буковелі, катались на позашляховиках, купались у Манявському водоспаді та дуже колоритно відпочили на «Полонині Перці!» - захопливо розповідає Юна.
Ось така краса супроводжувала нас усю подорож:

У наступну мандрівку дівчата запрошують уже 10 вересня. Дивись, що чекає наших мандрівників тут.

Інша група наших завзятих любителів пригод відправилась у Одесу. Анастася Попович та Катерина Власюк показали Бідняжкам Одесу у всій її красі.
В перший день мандрівники відвідали Фортецю Аккерман – одну з найбільших фортець України. Дізналися про завойовників та володарів цієї споруди. Потім поїхали в центр культури вина «Шабо»… Ох як там було смачно!  Наші мандрівники почули багато цікавих історій та навчились правильно споживати цей благородний напій.

Далі ми мали захоплюючу екскурсію одеськими катакомбами.  Вечір ми теж вирішили використати для розваг та пішли гуляти нічним містом.
На наступний день ми мали цікаву екскурсію містом, відвідали найвідоміші заклади. Одеса захоплює з першого подиху! Потім поїхали на пляж Ланжерон. Там ми ніжились на сонці та купались у морі, продовжуючи своє літо. І на завершення: мали прогулянку на катері по морю з келихом смачнючого шампанського. Дівчата запрошують у наступну подорож до колоритної Одеси уже 5 жовтня.

Але це ще не все! Нам вдалось закрити сезон у Грибівці з Ангеліною Дмитрук. Бідняжки купалися та засмагали три повних дні. Насолоджувались усіма принадами морського відпочинку: душевно знайомились під келих вина, смажили шашлик, гуртом їли кавуна та ловили останні промінчики сонця.

Походи та сплави – наше все

Звісно, що і без сплаву не обійшлось. Адже, доки тепло, то ми маємо сповна насолодитись активним відпочинком. Разом із Олександром Мельнічуком наші мандрівники підкорювали Дністер малою, але дуже веселою компанією! Досхочу накупались в чистій водичці, добряче назасмагались,  і (вже традиційно) всі разом підкорили вершину гори "Утюг". З неї відкриваюся неймовірні панорами і, звичайно, найромантичніший захід сонця… Краса та й годі!

Наступні сплави плануємо уже весною, тому готуйся та приєднуйся підкорбвати Дністер разом із Бідняжками.

А от група Бідняжок на чолі з Юрій Пілявоз підкорили українську пустелю, відправившись у похід. Наші мандрівники найкрутіші! Ми перейшли найбільшу в Європі піщану пустелю, ночували серед барханів під зоряним небом та готували їжу на багатті. То просто казка, справжній похід серед пісків, така собі українська Аграба.

Одноденні подорожі

•    Ми мали декілька мандрівок одного дня. Так, разом із Дмитром Отс наші друзі відвідали фантастичний Софіївський парк та дізналися багато таємниць трипілля.

•    Наталя Примак відкрила для багатьох зовсім невідомі, але вельми прекрасні палаци Вінничини: «Ми відкрили для себе красиві куточки рідного краю. Прогулялися старовинним містечком Бар та дізналися, як воно пов’язане з Італією. Милувалися палацами у Мурованих Курилівцях, Серебринцях та Чернятині. Зробили безліч гарних фото та переконались, що непотрібно далеко їхати, щоб відпочити та насолодитися красою» – ділиться спогадами Наталя.

•    А от Павло Власюк відкривав Подільську фортецю та відвідав кришталеві джерела. Мандрівка вийшла дуже крута та насичена. Ніхто і не вірив, що за такий короткий проміжок часі можна побачити так багато. Нас дійсно вразила величність Хотинської та Кам’янець-подільської фортеці. Ці місця не залишать байдужим нікого. Фантастичні куточки, які хочеться відвідувати знову і знову.
« Ми відвідали с. Маліївці, де дуже сподобався палац з неймовірним водоспадом, я б його відніс до ще одного чуда України» - говорить Паша.

Виїзд закордон - "Пряна Туреччина"

Побували ми і закордоном минулого тижня… Так-так саме у Туреччині. Цього разу нам не потрібно було робити ніяких тестів, ніхто нас не відправить на обсервацію, адже Туречиина – зелена зона. Ми відпочили на всі сто. Мандрували 3 дні у Стамбулі, надихалися два дні у Каппадокії та кайфували у Анкарі. Дивись наші фоточки.
Наступна подорожу же скоро – 10 жовтня.