Робота клубу у воєнний час

Про початок відновлення нашої діяльності.

Друзі, ми працюємо!
Маючи стійке бажання та отримуючи численні прохання наших учасників щодо відновлення нашої діяльності, ми розпочали роботу над новими мандрівками у травні.
Перш за все були здійснені локальні одноденні подорожі Поділлям та, відносно безпечними, регіонами Західної України. Далі вже влітку почали мандрувати до Карпат та Закарпаття на 2-3-5 та навіть 7 днів, а також реалізували для наших учасників можливість морського літнього відпочинку в найближчих країнах -  Болгарії, Чорногорії, Албанії, Греції та Хорватії.
 
Як наразі можна з нами звʼязатись? 

Офіс наразі працює за таким графіком: 
Пн-пт з 10:00 до 20:00 
Сб-Нд: з 10:00 до 17:00. 

Наші сторінки в Facebook та Instagram  продовжують ділитись корисною, цікавою та актуальною інформацією про подорожі та новинами туризму.
Найновіші мандрівки та відмовні місця наших учасників можна знайти у нашій Viber спільноті  та Телеграм каналі 
Також традиційно на звʼязку наші Організатори, їх контактні телефони можна знайти на сторінках відповідних подорожей. 
  
Яка ситуація із подорожами, що припали на період війни? 

З початку війни ми скасували всі заплановані подорожі та перенесли оплачені вами кошти на спеціальні рахунки, які можна побачити в особистому кабінеті. Ці кошти можна використати на будь яку нову подорож у повному обсязі або ж повернути собі 70% оплачених коштів.
Знайти та перевірити баланс вашого залишку можна після авторизації на нашому сайті в розділі мій баланс

Як працюємо зараз?

Ми відновили роботу з урахуванням нових реалій. Зокрема, ми суворо слідуємо всім розпорядженням, прийнятим відповідними військовими адміністраціями або іншими уповноваженими органами щодо можливості пересування та перебування на туристичних обʼєктах у відповідності до комендантської години.
На жаль, що стосується подорожей Україною зараз, ми при всьому бажанні не можемо гарантувати відсутність ризиків для життя і здоров’я мандрівників, наприклад внаслідок прильоту ракети.
Подорожі закордон фактично можливі лише для жінок та дітей до 18 років, а також окремих категорій чоловіків: вік 60+, ті, хто має більше трьох дітей і тд. Кожен мандрівник перед початком закордонної подорожі має пересвідчитись в тому, чи дозволено саме йому залишати територію нашої країни на період тривалості мандрівки.

За яким курсом і на яких умовах можна буде перевести кошти з минулих мандрівок, які не відбулись на актуальні?

Ми прийняли непросте рішення зафіксувати курс валют на вже внесені кошти на тій позначці, яка була на день здачі, навіть якщо зараз курс став значно вищий. 
Однак величина Орг. збору буде перерахована для всіх Учасників незалежно від того, чи були вони уже зареєстровані в подібну подорож чи ні.  
Кошти можна переносити з усіх та на всі актуальні подорожі, але просимо зазначити, якщо валюти подорожей відрізнятимуться, то кошти будуть перераховуватись в тій валюті, в якій вони були внесені. 
Приклад: було здано 3200 грн на закордонну подорож по курсу 32, тобто в валюті подорожі закріплено 100 євро. Але, якщо ви забажаєте перенести ці кошти на якусь подорож Україною, ми перенесемо вам 3200 гривень, а не 100 євро за новим курсом. Якщо ж Ви забажаєте перенести 3200 грн  із  української подорожі на закордонну,  то розрахунок еквіваленту в Євро проводитиметься за курсом на день переносу.

Що робити тим, хто хоче повернути внесені кошти? 

Всі внесені кошти за подорожі, які не змогли відбутись через початок активної фази війни росії проти України у повному обсязі зберігаються на особистому рахунку кожного Учасника мандрівки. 
Є 3 варіанти дій з ними:
- Їх можна використати в повному обсязі, як оплату будь-яких інших наших подорожей
- Можна повернути в розмірі 70% від оплаченої суми 
- Можна спрямувати ці кошти на рахунок благодійної допомоги Збройним Силам України.
- Можна повернути кошти у повному обсязі, якщо:
   *походите із найбільш постраждалих регіонів (сіл, міст та містечок) та які отримали шкоду своєму майну чи здоров’ю та стали вимушеними переселенцями з цих регіонів;
   *вас або близьких членів родини першого ступеня спорідненості було призвано до лав ЗСУ, ТРО чи Добровольчих батальйонів стати на захист нашої держави;

Чому ми не можемо повернути кошти всім бажаючим? 

На жаль, повернення коштів одразу усім бажаючим в повному обсязі фактично означало б кінець клубу взагалі. 
Так, ми відновили нашу роботу, але стабілізувати фінансову ситуацію в Клубі в умовах воєнного часу практично неможливо.
Лише після нашої перемоги та відновлення потужності роботи клубу на всі 100% ми зможемо говорити про повне повернення коштів.

За звичайного формату діяльності будь якої туристичної організації левова частина виручених коштів не залежується в нас в кишені, а передається контрагентам в якості авансових платежів їх послуг, зокрема на бронювання готелів, автобусів, літаків та ін. Також, частина коштів використовується на функціонування організації, виплату заробітних плат, оренди, податків, рекламних послуг та інших найрізноманітніших рахунків. І звичайно, коли це все в момент зупинилось, назад отримати більшу частину коштів не є можливим. 

Чи будуть продовжені терміни на використання подарункових сертифікатів?

Всі наявні та новопридбані сертифікати видані з 12 березня 2019 року будуть активні рік після нашої перемоги.
Перевірити та придбати сертифікати можна за посиланням нижче, але не забудьте авторизуватись в особистому кабінеті.

Соціальна, волонтерська та економічна діяльність. 

З самого початку війни у 2014-му році наш Клуб активно та стабільно допомагав нашій армії. З кожної оплаченої подорожі ми відраховували певну фіксовану суму у наш внутрішній спецфонд, яку потім передавали на потреби наших військових або через перевірених волонтерів, або самостійно купуючи необхідні речі.  Під час пандемії COVID-19 ми, на жаль, припинили цю діяльність, адже внаслідок локдауну і самі потребували фін. допомоги. Зараз, відновивши нашу діяльність, ми збільшили відрахування до 25% від прибутку та почати спрямовувати ці гроші на потреби ЗСУ.

Станом на 1 вересня 2022 року нами було перераховано в Фонд Сергія Притули 177 423 грн власного прибутку, 94274 грн та 1455 євро авансових платежів наших учасників за їх бажанням.
Крім того, чи не весь наш колектив власними силами допомагає знайомим, друзям та тим, хто до нас звертається інформаційно, фінансово та матеріально усіма можливими для нас ресурсами: хтось купує амуніцію закордоном, збирає кошти на куплю автівок, безпосередньо їх купує та доставляє їх в Україну і т.д.
Разом переможемо все!

Правила бронювання

Наразі можна забронювати собі місце в бажаній подорожі оплативши аванс розміром у 30% від Орг. збору, решту коштів можна буде сплатити за  10 днів до відправки в подорожі Україною та за 30 днів для подорожей за кордон. Зважаючи на ситуацію, наші партнери також погоджуються на дуже гнучкі умови, тому відмовитися від участі та повернути нововнесені кошти можна буде так само за 10 або 30 днів відповідно. 

Разом до перемоги та щасливого майбутнього!