09 червня 14:00
Час відправлення
11 червня 01:30
Час повернення
Є вільні місця!
380 UAH
380 UAH
Замовити місце

OPERAFEST TULCHYN Денний виїзд 2 дні фестивалю

Тип: Екскурсії, Фестиваль
Буде підкорено: 200 км.

Друзі, поїхали разом за новими музичними враженнями! Цього року II-міжнародний оперний фестиваль OPERAFEST TULCHYN-2018 триватиме три дні – 8-10 червня. Крім основних вечірніх концертів нас чекають захоплюючі нічні програми. Серед сюрпризів – дитяча опера, балет, мюзикл, 3-Д декорації, світлове шоу. На фестивалі виступатимуть понад 30 солістів з Австрії, Німеччини, США та України, 300 оркестрантів, 50 танцюристів, 180 учасників хорових колективів та 4 всесвітньо відомі диригенти.

Відповідальний:
Вікторія Герасимчук
(093)966-83-70
Відповідальний:
Яна Івасько
(097)861-83-05
Про подорож Програма подорожі Транспорт Проживання Правила Обговорення

Про подорож

 Другий день фестивалю  09.06

Друзі, ми вирушаємо на  легендарну подію у «подільському Версалі» - Палаці Потоцьких у Тульчині - вдруге в Україні пройде Міжнародний оперний фестиваль у форматі open air. Вхід на фестиваль – БЕЗКОШТОВНИЙ! Детальніше про фестиваль можна дізнатись на офіційному сайті.

Давайте разом влаштуємо такий флешмоб у святковому (вечірньому) одязі. 

Друзі, це буде неймовірна нагода не тільки послухати шедеври світової оперної сцени та змістовно провести вихідні разом з друзями, чи родиною, а й зробити чудові фоточки на фоні Палацу Потоцьких.

Завдяки розширенню до трьох днів проведення глядачі побачать ще більше оперних шедеврів світу:
- вперше на фестивалі буде представлено не тільки класична опера, а й грандіозний мюзикл,екслюзивне право на виконання якого організатори вже отримали у авторів;
- цього року жанрове розмаїття поповнить дитяча опера, захоплюючий балет а а також популярна рок-опера;
- загалом на фестивалі OPERAFEST TULCYN-2018 виступлять більше 30 солістів з Австрії, Німеччини, США та України, 300 оркестрантів, 50 танцюристів, 180 учасників хорових колективів та чотири всесвітньовідомих диригенти: Оксана Линів (Австрія-Україна), Тарас Криса (США), Дмитро Морозов (Україна) та Вікторія Рацюк (Україна);
- вперше на фестивалі у деяких постановках замість традиційних театральних декорацій будуть використовуватись інноваційні декорації із застосуванням сучасних технологій;
- а доповненням яскравих нічних програм, які розпочинатимуться по завершенні вечірніх концертів стане 3D-МЕППІНГ-ШОУ.

Друзі, нижче наводимо вам план-схему фестивальної галявини.

День третій 10.06

Наступного дня ми вирушаємо у Тиманівку, музей О.В.Суворова. Скуштуємо тиманівську козацьку кашу,рецепт якої передають з поконвіків.

Для нас співатиме та запрошуватиме у танок, жіночий народний колектив "Калинове гроно"
 

 

 

Далі на нас чекає відвідування Тиманівського палацу

 

На території наметового містечка  будуть працювати Лаунж-зона (кальян,торгова точка,морозиво власного місцевого виробництва), туалети,душові кабіни, інфо-центр  і вся інфраструктура, необхідна для комфортного перебування.

 

 

Територія наметового містечка буде добре освітлена, охоронятиметься поліцією, а вхід здійснюватиметься лише за браслетами резидентів містечка. 

Ці браслети у інфоцентрі на вході у наметове містечко отримають особи, що попередньо зареєструвалися через цей сайт. 

Важливо:

На території наметового містечка заборонено розводити вогнище, оскільки ми знаходимось на території історичної пам'ятки.

Візьміть з собою засоби від комарів, головні убори.

Харчування

На території наметового містечка буде можливість придбати снеки, чай та каву.  А також можна повноцінно харчуватись за помірну ціну, якщо скористатись попереднім замовленням на нашому сайті.

All inclusive "по-тульчинськи": вечеря 09/06 + сніданок, обід, вечеря 10/06 = 135 грн.

Орієтовна карта харчування*:

- Сніданок 300 г. Глазунья / млинці з м`ясом або глазунья / сендвіч.
- Обід  750 г. Входить перше (борщ / суп), гарнір (рис / гречка / макарон), основне (куряче бедро / котлета), салат.
- Вечеря  500 г. Плов / рагу / сате-перець на грилі з баклажаном.

*Нам пропонують на даний момент приблизне меню, грами відповідають дійсності.

Тому під час реєстрації у вас є можливість замовити увесь комплекс харчування на час вашого перебування на фестивалі. 

Друзі, для кращого орієтування перегляньте програму усіх виїздів на фестиваль:

Організаційний збір

Залежить від категорії обраного номеру:

Учасники Клубу
Новачки

ДІТЯМ ДО 12-ти років знижка 10%

Нагадуємо, що в Тур-Клубі діє система авансів, для підтвердження бронювання місць достатньо внести аванс в сумі 30% від величини орг. збору. Решту коштів потрібно здати не пізніше, ніж за 10 днів до виїзду.  Аванс є гарантією бронювання за Вами місця та фіксацією величини орг. збору на момент його здачі.

Стати Учасником Клубу та отримати Клубну картку можна безкоштовно після третьої подорожі із нашим Тур-Клубом, або здійснивши одноразовий членський внесок в сумі 100 грн. Кожен Учасник Клубу має право зареєструвати  ще одного Учасника по Клубній ціні або зареєструвати двох Учасників, якщо сам не бере участі у подорожі.

Увага!  З 18 травня 19:00 та 28 травня 19:00 Орг. збір зростатиме на 15 UAH та 15 UAH відповідно, будь ласка реєструйтесь на подорож завчасно!

Орг. збір включає:

  • проїзд у комфортабельному автобусі;
  • екскурсійний супровід;
  • 10 грн на допомогу учасникам АТО;
  • податки;
  • 24/7 організаторської підтримки;

Додатково оплачується:

  • особисті витрати;

Програма подорожі


Субота 09 червня :
14:00 - виїзд із Вінниці (парковка напроти Центрального автовокзалу).Розбиття намету у вказаному місці на території табору. Ознайомлення учасників кураторами табору із інфраструктурою та правилами наметового містечка.
15:30 - зустріч кураторами містечка, отримання замовленого прокату спорядження,
16:00 - 03:00 - участь в усіх заходах фестивалю.
Неділя 10 червня :
09:00 - 10:30 – час на сніданок.
12:40 - відправлення до Тиманівки
13:10 - екскурсія музеєм О.В.Суворова
13:40 -виступ фольклорного гурту "Калинове гроно"
14:00 - дегустація знаменитої козацької каші по-тиманівськи
15:00 - екскурсія навколо Тиманівського палацу
16:00 - переїзд до Тульчина.
18:00 - 00:00 - участь в усіх заходах фестивалю згідно з програмою
Понеділок 11 червня :
00:00 - 01:30 - переїзд до м.Вінниці

Транспорт

  • Неоплан 51
51 вільних місць із 51

49434137332925211713951
484442383430262218141062
47
4639353127231915117350
4540363228242016128451
Зверніть увагу!
  • Останній ряд місць в автобусі є менш зручним ніж всі інші, адже спинки крісел відкидаються не в повній мірі або взагалі не відкидаються. Будь ласка, зважайте на це під час вибору місць в автобусі.
  • Для комфортних подорожей в автобусі доречними стануть плед та дорожня подушка.
  • В автобусі не прийнято вживати продукти із різким запахом та алкоголь.
  • З міркувань безпеки, пересування салоном автобусу під час руху заборонено.
  • Перших два ряди сидінь автобусу заборонено займати для дітей до 12 років.
  • Санітарні зупинки здійснюються в межах 2,5-4 години в залежності від часу доби та наявності відповідно облаштованих місць по маршруту подорожі. Туалети в автобусі не використовуються.

Проживання

  • Наметове містечко "Ночівля в палаТці Потоцьких"
0 вільних місць із 0

На території Operafest Tulchyn діятиме наметове містечко! Розміщення у наметовому містечку дасть змогу відвідувачам зекономити час та гроші і заночувати прямо на фестивальній галявині.

Територія наметового містечка буде добре освітлена, охоронятиметься поліцією, а вхід здійснюватиметься лише за браслетами резидентів містечка. Ці браслети у інфоцентрі на вході у наметове містечко отримають учасники, що попередньо зареєструвалися через цей сайт. Поруч із територією наметового містечка будуть обладнані біотуалети із рукомийниками. Також безпосередньо у наметовому містечку буде розгорнута лаунж-зона з кавою, чаєм, десертами, морозивом, кальянами і т.д.

У наметовому містечку діятиме координаційний (інфо) центр, де будуть списки попередньої реєстрації з чітко визначеними попередньо замовленими місцями. Схема розміщення наметів у містечку зображена на фото вище. Кількість місць обмежена. Також у інфоцентрі здійснюватиметься інформування про участь в усіх можливих заходах фестивальної програми, інформування про таборову інфраструктуру, видача браслетів для резидентів наметового містечка, координація екскурсійних груп за створеними маршрутами, підказки де поїсти, придбати продукти і т.д. Також тут буде видача попередньо замовленого прокату спорядження.

Всі учасники самостійно забезпечуються спальниками, карематами (коврик під спальник - обов'язковий), наметами .

Також прокат спорядження можна замовити під час реєстрації та отримати на місці у координаційному центрі.

Вартість прокату спорядження (отримання з 12:00 08/06 та здача до 23:45 10/06) :
- спальник – 40 грн/доба;
- каремат  – 20 грн/доба;
- 3-х місний намет - 90 грн/доба за намет, при потребі ми гуртуватимемо  вас по 2-3-є, в залежності від побажань.
Розрахунковий час 2,5-1,5 доби.
Всі замовлення щодо спорядження буде передано прокату і воно чекатиме на нас на місці.
 

ЗВЕРНІТЬ УВАГУ! Під час реєстрації Ви обираєте місця в умовних 3-х місних наметах при цьому реєструючи Всіх друзів, які будуть з Вами. Якщо ваш намет відрізняється від заданої місткості (якщо Ви один в наметі, вас двоє, четверо або інше), будь ласка, сконтактуйтеся з Організаторами щоб ми або прибрали решту місць, або додали в ручному режимі. 

УМОВИ ПЕРЕБУВАННЯ У НАМЕТОВОМУ МІСТЕЧКУ

1. Розміщення у наметовому містечку відбуватиметься лише за попередньої реєстрації через цей сайт;
2. Перебування на території наметового містечка дозволено лише особам із браслетами резидентів містечка;
3. Організатори не несуть відповідальності за збереження вашого особистого майна;
4.  Організатори залишають за собою право у разі порушення правил перебування, законів України, правил безпеки, пожежної безпеки, техніки безпеки примусити резидентів покинути територію наметового містечка;
5. Організатори залишають за собою право примусити покинути територію наметового містечка резидентів які перебувають у стані сильного алкогольного, або наркотичного сп’яніння;

У НАМЕТОВОМУ МІСТЕЧКУ ЗАБОРОНЕНО
1. Перебування на території без браслету резидента містечка
2. На території наметового містечка заборонено розведення багаття, як і вцілому, на території фестивалю;
3. Проносити на територію зброю, колючі та ріжучі предмети
4 Проносити на територію вибухонебезпечні речовини, піротехніку
5. Проносити наркотичні речовини
6. Встановлення наметів поза чітко відведеними наметовими містечками
7. Проявляти агресію до оточуючих!!! 




Правила


Згідно системи організації нашої діяльності найбільш компетентними особами щодо кожної окремої подорожі є її безпосередні Організатори. Тому, з усіма питаннями пов’язаними з даною мандрівкою: зміна місць в автобусі та готелі, уточнення програми подорожі та необхідних документів, з’ясування деталей подорожі, питання щодо відмови участі у подорожі та інших питань найкраще звертатись саме до відповідальних Організаторів. Їхні контакти вказані в заголовку подорожі.

Перед реєстрацією на подорож Ви повинні ознайомитись із основними правилами участі, що наведені нижче. Адже після оплати орг. збору Ви стаєте Учасником подорожі з Тур-Клубом Бідняжка та автоматично погоджуєтесь із цими правилами, що є частиною Договору. Просимо ознайомитись із повною версією Публічного договору-оферти між Туристом та Виконавцем.

  • В разі крайньої необхідності Організатори залишають за собою право змінювати місце Учасника подорожі в автобусі та готелі, з максимально можливим урахуванням побажань Учасника та повідомленням його про це.
  • Організатори залишають за собою право часткових змін до програми подорожі, з метою покращення її якості без зменшення об’єму наданих туристичних послуг.
  • Внесений Орг. збір не повертається в разі, якщо Учасник, з будь-яких причин, в тому числі хвороби, відмовляється від участі у подорожі менш ніж за 10 днів до початку подорожі Україною та 30 днів до початку закордонної подорожі (якщо інше не прописане умовами конкретної подорожі).
  • У програмі подорожі вказані орієнтовні розрахункові години прибуття, виїздів, переїздів по маршруту, інтервал та тривалість зупинок, екскурсій та вільного часу, адже вони залежать від багатьох факторів, в тому числі незалежних від Організаторів. Точний час повідомляється супроводжуючим групи під час подорожі.
  • Перед початком подорожі збір всіх Учасників та посадка в автобус, в межах міста Вінниця, здійснюється з Центрального автовокзалу (Київська 8). При поверненні з подорожі, маємо дві зупинки в межах міста: на в’їзді в місто та на точці старту – Центральний автовокзал. Також, ми можемо підібрати та висадити вас по маршруту подорожі в інших населених пунктах.
  • В разі неявки Учасників подорожі в назначений час та місце виїзду Організатори залишають за собою право продовжувати програму подорожі без Учасника. Всі витрати пов’язані із подальшим самостійним пересуванням Учасника покриваються ним особисто.
  • Організатори не несуть відповідальність за стан доріг, черги на кордонах, погодні умови, стихійні лиха, затори на дорогах, політичну ситуацію в країні та інші форс-мажорні обставини.
  • Організатори не несуть відповідальність за збереження багажу та особистих речей Учасників подорожі.
  • Згідно вимог чинного законодавства України, Організатори забезпечують кожного Учасника подорожі страхуванням від нещасних випадків на мінімальну суму. Це означає, що вам не будуть покриватись витрати на лікування, а лише, буде здійснене відшкодування згідно таблиці травм та ушкоджень передбаченої страховою компанією. Якщо ви бажаєте почувати себе більш убезпеченими, радимо оформити собі більш дороговартісне індивідуальне медичне страхування.
  • Організатори не несуть відповідальність за невідповідність наданих послуг необґрунтованим очікуванням Учасників і їх суб'єктивній оцінці.
  • Відшкодування будь яких збитків спричинених з вини Учасника у повній мірі компенсуються самим Учасником.
  • Мінімальний вік Учасників наших подорожей 3 роки. Учасники до 18 років, мають право долучатись до подорожей лише в супроводі повнолітніх.

Обговорення


Повідомлень ще немає. Залиште перше!

Для можливості залишати повідомлення, будь ласка, авторизуйтесь.