Відгук

нових відгуків сьогодні1
відгуків на сайті33552
  1. КІ
    good smileПрограма подорожі
    good smileЗагальне враження
    good smileОрганізатор
    good smileПроживання
    25 липня 2025 17:59
    Копко Іванна
    Канарський рай
    Тенеріфе 10 ночей + харчування ( 13 липня 2025 )
    Загальне враження від поїздки дуже добре. Готель, як на 3 зірки, то чудовий. Щодо гідів, то я знайома тільки з двома (литовцем та росіянином Денисом), так як всі екскурсії не брала. І вважаю це вашим промахом. Так як скільки б років вони не жили на Тенеріфе, росіянин завжди залишається росіянином з його мисленням і переконаннями. Організаторка Віка сподобалась. Загальне враження до приземлення у Варшаві було суперським. Однак по приїзду виникли великі проблеми. Виявляється, з Канарських островів не можна ввозити на територію Польщі фрукти. В той час як ми купили манго, пітахаю та авокадо, які по проходженню польської митниці в аеропорту в нас конфіскували і змусили заплатити штраф на велику суму! Важливо: працівники митниці рандомно обирають кого перевірити. Тож, якщо в минулому комусь вдалось успішно перевозити фрукти, вам просто пощастило. Ну і наостанок, трансфер з аеропорту до України - це щось із чимось. Водії хамовиті, автобус в дуже старому стані, і кондиціонер працював всю дорогу так, що моя дитина по приїду захворіла. На прохання вимкнути кондиціонер, водії не реагували. Потім ми ще в Нововолинську мали пересадку дуууже довгу. Та незважаючи на всі ці недрліки, наш відпочинок на самому Тенеріфе був назабутнім та неймовірним!
    1. ІВ
      28 липня 2025 18:16
      Іванченко Вікторія
      Організатор
      Іванна, дякую вам за такий чесний і змістовний відгук! 💛 Мені дуже приємно, що загальне враження від подорожі у вас позитивне, і готель вам сподобався — як на 3*, він справді гарний. І окреме дякую за теплі слова на мою адресу — дуже приємно 💫 Щодо гідів — це, справді, одне з найбільших викликів для нас на Канарах. На жаль, україномовних гідів там дуже мало, і вони не завжди доступні у потрібні дати. У нашій подорожі, наприклад, Ілона (яку всі дуже люблять!) поїхала до рідних в Україну, і не змогла бути з нами. Ми намагаємось знаходити гідів, які хоча б мають нейтральну позицію, але, на жаль, ідеального вибору не завжди є. Обов’язково будемо й надалі працювати над цим питанням і мати більше перевірених українських гідів у майбутньому. Про ситуацію з митницею — щиро шкода, що вам довелося через це пройти 😞 Раніше справді жодного разу не було, щоб нас зупиняли і перевіряли після прильоту. Тепер ми точно включимо це як обов’язкове попередження: не везти фрукти з Канар! І так, перевірка там — випадкова, комусь щастить, комусь — на жаль, ні. Щодо трансферу — ваша ситуація обурює і мене. Поведінка водіїв, кондиціонер, пересадки — усе це абсолютно не відповідає жодним нормам. Ми вже подали офіційну скаргу перевізнику і більше не будемо з ними співпрацювати. І дякую, що озвучили все так чітко — ми маємо знати про такі речі, щоб змінювати сервіс на краще. Ще раз дякую за вашу відкритість, активність і класну компанію 🤗 Незважаючи на всі труднощі, щиро сподіваюсь, що відпочинок залишив і приємні спогади. Буду дуже рада бачити вас знову в наступних мандрівках! 💙