Відгук
нових відгуків
сьогодні2
відгуків
на сайті35060
- БО19 липня 2025 17:14ОленаОмріяна ІталіяКурорт Ріміні та вся Італія 4б ( 11 липня 2025 )Багато років обирала тури, тільки з туристичним клубом Бідняжка. Але з кожним роком, дивлячись на (+ і -) в подорожах, а особливо на ціну, бачу що Бідняжки змінюються в ненайкращу сторону. Готель Marylise - страшненький, хоча обирали на сайті (дорожчий), в ванній кімнаті весь потолок з пліснівою, в кімнаті був постійно присутній неприємний запах. Два дні взагалі не було гарячої води, милися холодною! Відсутній в кімнаті холодильник, це великий мінус. Сніданки - одноманітні, одне і теж кожного дня! А коли видавали ланч бокси, то взагалі ужас! А так, як постійно були екскурсії, то ланч бокси були через день. Постає питання, за що ми платимо такі кошти?! Але всі неприємності в готелі, зглажувались колоритом і красою Італії, гарною і відповідальною супроводжуючою Дашою, яка постійно була поруч, відповідала на всі запитання, старалась, щоб всім в подорожі було комфортно! Автобус - комфортний. Водії - просто супер, відповідальні, позитивні, з ними в подорожі було безпечно, а це головне з нічними переїздами. Екскурсії цікаві, вражаючі! Але не продумані для комфорту подорожуючих, Венеція, остання наша подорож, цілий день під сонцем, втомлені, спітнілі і в автобус, на сутки! Розумію, що так зручно для організаторів, а за людей хтось подумав? Чи оберу я таку ж саму подорож до Італії в наступний раз, мабуть що ні! Організація - не зовсім! Хоча в багатьох подорожах, в інших напрямках, була і поверталася знову. Велика вдячність нашим військовим, за те, що оберігають нас, дають змогу жити, працювати і подорожувати!
- Олена, Дякуємо вам за довіру, багаторічну підтримку та детальний зворотний зв’язок.🫶 Нам дуже шкода, що цього разу готель не виправдав ваших очікувань. Ми завжди прагнемо обирати готелі, які відповідають заявленому рівню, але розуміємо, що деякі моменти, як-от технічні несправності чи санітарний стан, могли зіпсувати враження. Ми вже передали ваші зауваження адміністрації готелю Marylise — сподіваємось на швидке реагування з їхнього боку. Щодо сніданків та ланчбоксів — дуже шкода, що їх якість була для вас незадовільною. Ми завжди намагаємось враховувати різні смаки та потреби учасників, але в умовах італійської кухні та специфіки бюджетних готелів іноді можливості обмежені. Дякуємо вам за окрему відзнаку наших водіїв — для нас ваша безпека і комфорт у дорозі завжди в пріоритеті. Ваше зауваження про день у Венеції та подальший нічний переїзд також важливе. Такі рішення справді ухвалюються з урахуванням логістики, але ми розуміємо, що для частини мандрівників це може бути надто виснажливо. Обов’язково візьмемо це до уваги при плануванні наступних подорожей. Ми цінуємо вашу щирість і не сприймаємо такі відгуки як негатив, а як шанс стати кращими. Надзвичайно вдячні за згадку про наших захисників — завдяки їм ми справді маємо змогу відкривати світ. Будемо раді бачити вас знову — і зробимо все, щоб ваша наступна подорож була тільки з позитивними враженнями.🌍💕