Відгук

нових відгуків сьогодні58
відгуків на сайті27931
  1. МГ
    good smileПрограма подорожі
    neutral smileЗагальне враження
    bad smileОрганізатор
    good smileПроживання
    bad smileТранспорт
    02 вересня 2024 13:26
    Михайловська Ганна
    Ліниві Карпати
    Відпочинок в Карпатах.3 дні. ( 29 серпня 2024 )
    Карпати - це завжди очікування зустрічі з величчю та красою наших гір, з колоритом та традиціями краю лісів, гуцулів, кам'яних стежок та міцних наливок. Програма була насичена та цікава, виїзд на Драгобрат це просто взагалі мрія - прекрасні гори та екстремальний підйом на машинах на краю урвища, вітер, що збиває з ніг та краєвиди, від яких захоплює подих. Готель теж досить пристойний, зручні номери з окреми санвузлами та привітним персоналом. Окремо хочу відзначити нашого водія - дуже приємний та ввічливий чоловік. На цьому всі плюси закінчуються. Автобус не зручний, просто жах якийсь, починаючи від малих полиць на горі і закінчуючи елементарно малим місцем між сидіннями - крісла не соваються в сторону для збільшення місце для відпочинку, не сильно можна і відкинутися назад, бо лягаєш на людину, що сидить позаду, а коліньми відчуваєш п'яту точку пасажира спереду. Організатор теж розчарувала, не було чіткого координування людей по часу, висадившись на локації не отримували відразу інформацію на коли повертатися назад до автобуса, на поставлені запитання завжди доводилось дуже довго чекати на відповідь чи взагалі якусь реакцію на свій запит. І ще не приємно здивувало підчищання адміністратором своїх повідомлень в загальному чаті, нам то все ж було видно. Тому підсумовуючи - не комфортний автобус та некомпетентність організатора залишили після себе неприємний присмак після подорожі!
    1. КА
      05 вересня 2024 12:42
      Костинчук Альона
      Організатор
      Ганна, дякую Вам за відгук! Я щиро рада, що Вас захопила краса Карпат і програма нашої подорожі 😊 Щодо автобусі, то на верхніх полицях ми, за правилами безпеки, можемо мало що ставити на них, бо, при різкому повороті чи зупинці, те все може повилітати з полиць і впасти комусь на голову, і я, коли оголошували правила, усім на цьому наголошувала. У будь-яких автобусах ми не можемо суперзручно відкинути спинку крісла, бо будемо лягати туристу, що позаду, на коліна. І в правилах я також проговорювала, щоб ми один в одного запитували, чи не проти пасажир позаду, щоб Ви опустили спинку. Щодо організації і повідомлень, то усі повідомлення були і прописані в чаті і сказані в мікрофончик. Коли я щось оголошувала для групи не в мікрофон, мало хто зупинявся слухати, попри моє прохання,тому я одразу прописувала всю інформацію в чатик 🤗 Мною видалилося єдине СМС, яке надіслала туристка, тому що та інформація була неправдива і я не хотіла, щоб інші туристи читали неправду інформацію 😊 Дуже сумно, що у Вас в цій подорожі залишилися неприємні емоції (