Відгук

нових відгуків за місяць171
відгуків на сайті28973
  1. КЮ
    good smileПрограма подорожі
    good smileЗагальне враження
    good smileОрганізатор
    neutral smileПроживання
    good smileТранспорт
    24 серпня 2024 14:16
    Костюкова Юлія
    Грецьке літо 2025
    Греція. Паралія-Катеріні. №23 ( 15 серпня 2024 )
    Дуже дякую!!! Відпочинок пройшов просто неймовірно і чудово. Враження та нові емоції переповнюють!!! Окрема вдячність водіям, які зробили все можливе, щоб проходження кордонів пройшло швидко і без ускладнень. Дякую організатору Юлії, яка дуже оперативно і ЗАВЖДИ з посмішкою (що дуже важливо) допомагала у вирішенні будь-яких питань. Рекомендація - перед поїздкою прозвонювати або писати в месенджери для уточнення бронювання додаткових послуг (номер, сніданки, екскурсії). Бо на прикладі моєї ситуації, я була впевнена, що все сплачено, а виявилось ні (( Дякую Юлії, що допомогла про все швидко домовитися ❤️ Із мінусів поведінка адміністратора Нати в Еко готелі: 1. По приїзді всіх зібрали на рецепції, де було неймовірно душно. При проханні увімкнути кондиціонер, який присутній, була відповідь - це вмикає власник, я не знаю де пульт. Стоїть 30 людей (якщо не більше) з дороги, втомлені, у маленькому приміщенні де немає чим дихати. Як це адміністратор не знає де пульт і не може увімкнути кондиціонер?? 2. Не дуже доцільно при поселенні казати про чайові за уборку та в закладах (особисто моя думка, кожен приймає рішення самостійно для себе). 3. Можна при необхідності, взяти посуд в номер (а необхідність є, оскільки в наявності тільки дві кружки і все, більше нічого), але при виселені потрібно повернути його на кухню. На скільки розумію, вартість проживання у готелі НЕ включає самообслуговування, тому виникає питання - в чому складність забрати посуд при прибиранні номеру під час виселення (яке ще й відбувається раніше чим зазвичай, о 9-ій годині)? 4. Не дуже гідна поведінка та коментарі (як на адміністратора готелю), коли на сніданку у номер захотіли взяти стакан соку та йогурту. Вибачте, але це дуже не виховано!! Ніхто не набирав величезні порції ні на сніданку, ні у номер, а від додаткового стакану соку та йогурту, який закупляється гуртом, точно ніхто не збанкрутує!! Зато обличчя готелю, такою поведінкою, було висвітлено в дуже і дуже НЕ гарній формі ((
    1. СЮ
      26 серпня 2024 00:25
      Самофал Юлія
      Організатор
      Юлія, дякую за ваш відгук та прекрасну компанію ❤️ Радію, що подорож в загальному залишила після себе гарні враження✨ Сприводу додаткових послуг, саме сніданки та вхідний в Акрополь. Дійсно це як додатково послуга, і вона не відображається у вас в кабінеті до загальної суми подорожі, ми над цим працюємо аби все коректно відображалося. Наразі усіх повідомляємо про доплату обов'язково до мандрівки, тому це скоріш за все просто непорозуміння. ☺️ Трішки хочемо внести ясність у коментарі вказані вами: Адміністратор готелю яка розповідала усі деталі при поселенні. Зприводу чайових згодні з вами, що це на розсуд кожного, думаємо вона просто звернула увагу, що це нормально за кордоном, але це не змушує вас це робити в обов'язковому порядку, можливо ви не правильно це зрозуміли🙂 Так як це не апартаменти в готелі, тому й в кімнаті не передбачуваний посуд, окрім чашок для води або чаю. То звісно якщо вам дозволи взяти із собою, то варто його повернути та подякувати, що пішли на зустріч. Виселення відбувається о 9:00 так як заїздить наступна група, але ми це прописуємо на сайті аби це не було сюрпризом. Це нормальна поведінка, адже це вважається крадіжкою якщо ви платите за швецьку лінію харчування, ви можете їсти скільки завгодно перебуваючи в ресторані, але саме виносити їжу то це вважається не гідною та неповажливою поведінкою. "Якщо наприклад ви в магазині купуєте 2 йогурти, але винести хочете 3, і вам зроблять зауваження. Це буде вважатися не гідною поведінкою охоронця магазину?" ☺️ ✨ Сподіваюсь це не вплинуло на враження після мандрівки, до нових зустрічей 💗