Відгук

нових відгуків за місяць68
відгуків на сайті27854
  1. ЛО
    neutral smileПрограма подорожі
    good smileЗагальне враження
    good smileОрганізатор
    bad smileПроживання
    good smileТранспорт
    19 серпня 2024 02:49
    Литвинюк Оксана
    Закарпаття. Синевир•SPA•Вино
    Закарпаття. 5-днів +харчування ( 13 серпня 2024 )
    Враження від поїздки залишились хороші! Дружній колектив і затишна атмосфера. З " Бідняжкою" подорожуємо вперше, так само і в Закарпатті побували з дітьми вперше. Дещо дуже сподобалось, дещо - ні. Але по порядку :) Спершу хочу прокоментувати організацію самої подорожі: неймовірно сподобався відпочинок в аквапарках! Хотілось би, щоб в 4 день замість екскурсії до о. Синевир та Долини вовків була ще одна поїздка до аквапарку (будь-якого - Карпатія чи Косино), адже погодні умови дозволяли. В 3 день після поїздки до аквапарку Косино не хотілося б їхати на екскурсію до Замку любові (вже на це не було сил і нецікаво). Окрім того,в програму подорожі було б добре хоча б двічі включити поїздку до супермаркету, так як отель в маленькому поселенні, де немає норм магазинів. Особливо актуально було б заїхати в якийсь АТБ перед Косино (ціни всередині чималі, але дещо можна принести з собою...аби було що). Так само і з приводу харчування в готелі, адже потрібно хоч докупити певні фрукти, снеки, солодощі тощо (хто з дітьми, розуміє). Гід Ярослава - дуже приємна та ввічлива дівчина, створювала дружню атмосферу, все підказувала, гарно організовувала поїздки, відповідальна. Автобус норм, водії - дуже класні! Все допомагали під час поїздки (навіть з речами), спокійні і терплячі! Респект) Проживання в готелі " Під Магурою" в Пилипці мало свої плюси та мінуси (коротенько зупинюсь). Плюси: гарний вид з балкону; цікавий закарпатський інтер'єр в номерах; номер в нас був просторий; чиста постільна білизна та рушники; на території є басейн та чани (дуже приємні товариські працівники обслуговують чани). Мінуси: хоча просили номер на 1-2 поверсі, бо з малою дитиною, поселили нанайвижчому - 4ому (але нехай, хоч вид гарний); в номері більш менш чисто, але на балконі все запилено (довелось помити самій, щоб можна було виходити); проблеми з водою в певні години доби (можливо це лише на верхньому поверсі, коли нижче поверхами всі вмикають воду); в тв всього 3 канали працює (можливо це не так суттєво, але в кого є діти, то розуміють проблему відсутності каналів з мультиками взагалі); в номері в туалеті несправний був замок (два дні просила господаря поремонтувати, сказав, що немає здоров'я в ногах підійматись на 4 поверх і взагалі там нічого не можна зробити, нехай буде так), за тумбочку, від якої відпала дверка, вже навіть не просила - просто не користувались; в номерах немає шаф (всі речі стоять в валізах); в номерах немає чайників і кип'яток не так легко добути, тобто на каву або чай в номері можете розраховувати, якщо купите його внизу на рецепшні, так само щось собі запарити або кашу дітям заварити буде проблемою (на 3 день постійними ходіннями я добилась, щоб господар лишав внизу електрочайник з умовою, що не візьму його в номер, а спущусь по кип'яток вниз...і так бігала я всі дні з 1 на 4 поверх); вечері були непогані, досить смачно, але сніданки замалі і зазвичай через годину вже хотілось їсти (купити особливо ніде, кухні, щоб приготувати, немає...ходили часом в місцеву піцерію - непогане місце, або ж можна за додаткову плату замовити в господарів, тоді порції будуть норм обіцяли), фруктів і солодкого (окрім печива вівсяного і марії) взагалі не передбачалось, овочів дуже мало, рибні страви та молочні повністю відсутні, з напоїв - постійно компот і чай, на все інше - прейскурант внизу. Тому саме цей готель для відпочинку я б швидше не вибрала вдруге, хоча, можливо, я дуже прискіплива до дрібниць і в інших ще гірше,але в Закарпатті вперше, тому це моє враження. Але ці дрібниці не зіпсували загальне враження, бо була чудова дружня атмосфера! Можливо ще колись відвідаємо Закарпаття!
    1. ЯЯ
      19 серпня 2024 03:22
      Яременко Ярослава
      Організатор
      Оксана, дякую вам за цю чудову мандрівку! Разом ми створили незабутні спогади, і ваша компанія зробила цю подорож по-справжньому особливою💘 Мені дуже шкода, що ваші номери в готелі не відповідали очікуванням. Знаю, як важливо почуватися комфортно під час подорожі. Наступного разу ми обов'язково знайдемо для вас кращий варіант, щоб ви отримали ще більше позитивних вражень 💕