Відгук

нових відгуків за місяць68
відгуків на сайті27854
  1. ЯА
    good smileПрограма подорожі
    good smileЗагальне враження
    good smileОрганізатор
    good smileПроживання
    bad smileТранспорт
    18 серпня 2024 19:03
    Ярмілко Антон
    Закарпаття. Синевир•SPA•Вино
    Закарпаття. 5-днів +харчування ( 13 серпня 2024 )
    Чудова програма подорожі. Перший день не надто насичений, але доволі втомлюючий, адже після тривалої поїздки не вистачає сил на аквапарк( який, чесно кажучи, не виправдав надій) Другий день добре збалансований та достатньо вільного часу поєднаний з сходом на водоспад та можна було приділити достатньо часу для споглядання місцевих колоритів Третій день був незабутнім через враження які залишив Косино, де було достатньо часу аби відпочити у воді для приємно та весело провести час, нажаль не вийшло попасти на дегустації вина, але гід Ярослава змогла знайти чудову альтернативну- мальовничий та цікавий замок. Четвертий день залишив багато емоцій та незабутній вражень саме через красу озера Синевір(не буду багато описувати, бо саме це потрібно бачити) П'ятий день був хорошим завершенням де ми познайомились з непоганим містом Ужгород. Єдиним мінусом у цей чудовий день став екскурсовод, який був зверхнім, та не міг пристосуватись до аудиторії котрій він вів екскурсію, абсолютно не дотепні жарти, та відсутність розуміння етичних норм поведінки, намагання висвітлити місто за рахунок приниження інших, чим показав повний непрофесіоналізм. Єдиною жахливою річчю цієї поїздки це став так званий "готель" який нічого спільного з готелем немає. Власник скнара яких ще треба пошукати. За 4 ночівлі жодного разу не було прибрано у номері, жахливий санвузол (дякую, що він хоч був, бо в деяких номерах і цього не було) Ніхто з "персоналу" жадного разу не міняв рушники у номері, та не було елементарного- пляшки води. В душовій кабіні можна було знаходитись лише відкривши двері, бо вона точно не розрахована на чоловіка. Номер можна назвати двомісним тільки якщо там селити дві дитини. Ліжко яке ніяк не можна класифікувати на двох людей, по суті було полуторним. Те, що місцевий персонал називав їжею було неможливо їсти, самі дешеві продукти, порції для дітей. ким чином можна нагодувати дорослого чоловіка та дитину однаковою порцією? Логіка цієї людини яка називає себе власником, залишається невідомою. Особисте прохання- змінити готель, бо це одні з самих жахливих умов. Окрема подяка пані Ярославі, яка максимально старалась зробити відпочинок прекрасним для кожного, бо якби не вона та її відданість улюбленій справі- все було би жахливо.
    1. ЯЯ
      18 серпня 2024 19:53
      Яременко Ярослава
      Організатор
      Антон, щиро дякую вам за чудово проведений час у нашій спільній подорожі🏝️ Кожен з вас додав свою особливу нотку до цієї мандрівки, і я дуже ціную нашу дружню атмосферу💕 Було приємно ділити з вами цей досвід. Мені шкода, що готель не виправдав ваших очікувань. Але навіть у таких ситуаціях ми отримуємо досвід і вчимося цінувати хороші моменти ще більше, адже їх було значно більше у цій мандрівці 🥰 Сподіваюся, що наступна подорож буде значно яскравішою і принесе тільки позитивні враження.😉