Відгук

нових відгуків за місяць248
відгуків на сайті29050
  1. БТ
    neutral smileПрограма подорожі
    neutral smileЗагальне враження
    bad smileОрганізатор
    neutral smileПроживання
    good smileТранспорт
    29 листопада 2023 10:13
    Тетяна
    Заберіть мене до Італії...
    5 днів в Італії ( 20 листопада 2023 )
    Подорожувала багато, порівнювати є з чим. Крім того, періодично займаюсь організацією масових заходів, які передбачають такі речі як перевезення людей, поселення та ін. 1. Автобус «+» чистий, комфортний. Мінуси: пакування багажу – натовп дівчат пхав сумки кому куди сподобалось, через що навіть виникла гучна сварка по дорозі назад. Для порівняння – у моїй попередній подорожі з іншою турфірмою, сумку на посадці забирав водій, вішав на неї бейдж і видавав талончик, що відповідав номеру посадкового місця в автобусі, а потім за цим номером видавав багаж. В багажний відсік ніхто не лазив, сумки не випадали як тут. - Вай фай в автобусі – це давно не розкіш, а буденність, особливо, якщо Ви комунікуєте з туристами через чати. Прикро, що його не було. - Культ сіточок на сидіннях автобусу – смішно. На самому початку рейсу супроводжуючі оголосили, що не дай Боже в ці сіточки щось класти, крім документів, бо потім їх дорого міняти… Але у нас не ділова зустріч, ми їдемо більше 30 годин і маємо наскільки можна зручно розташувати найнеобхідніше поруч. Перший раз з таким стикаюсь, зазвичай всі ними користуються. Погоджусь, що літрові бутилки чи щось велике нічого туди пхати, але в чому проблема у маленькій бутилочці? Я поклала туди маленьку коробочку соку 150 гр. – поки була на екскурсії хтось з водіїв заліз на моє сидіння, вийняв той сік і демонстративно поклав на столик. Яке він взагалі мав право торкатись моїх речей? Коли сидіння опущені, автобус їде, столики не допоможуть, а пити воду треба постійно. 2. Сама поїздка «+», санітарні зупинки нормальні, з магазинчиками, достатньою кількістю кабінок туалетів. Мінус: санітарну зупинку оголошували вже тоді, коли ми, безпосередньо на неї заїжджали. Було б добре, якби її оголошували хоча б за 10-15 хв, особливо вночі, бо люди, які спали в теплі роздягнуті, були змушені на ходу одягатись на холоді, натягувати кросівки на набряклі ноги як попало і хаосом бігти. Я сказала про це Анастасії, але реакція була, як на мене дивна «Так ми Вас не підганяємо». Але ж хіба вони й говорили, що ми маємо графік, маємо встигнути все… чи пів сан.зупинки одягатись, чи по холоду роздягнутими бігти? Хоча після того передостанню зупинку вони таки оголосили завчасно, дякую, хоч одна без ажіотажу. 3. Екскурсії всі українською, за що особливо вдячна! Подяка гіду Геннадію у Венеції – круті знання, гарне викладання! Римська гідесса засмутила тим, що повела людей як стадо в «прикормлений» магазин сувенірів – дорогий і не найкращий по асортименту, агітуючи туристів, тих, хто не дуже знається, там купляти! Чому я маю чекати пів години дорогоцінного часу в Римі під магазином, поки хтось скуповується? Чому не оголосили «початок вільного часу» відразу, а лише після скупок? 4. Щодо супроводжуючих – Діани та Анастасії. Якщо їх функція була придбати квитки на метро, оголосити час збору групи, то вони справились. Але, знову ж у порівнянні з іншими своїми подорожами , зверну увагу на наступне: Хотілося б більше конструктивної комунікації, інформації, корисних посилань та іншої інформації. Наприклад, ті ж самі вбиральні у містах, що відвідуємо, що робити, куди телефонувати, звертатись в екстрених ситуаціях (в т.ч. і на випадок втрати зв’язку), цікаві локації і т.д. Ресторани вони скидували в чат, але вже тоді, коли всі побігли на вільний час, сумніваюсь, що хтось вже щось дивився. Напишу коротко про ситуації, які демонструють організаційні помилки: - В першу чергу, це мій квиток назад. Почалось з того, що коли видали квиток, я побачила, що мене посадили не біля моєї подруги, як ми завчасно просили, адже ми маємо спільні речі для подорожі та й взагалі це безпека. Враховуючи те, що я сиділа в кінці автобуса, я написала питання в чат, будучи впевнена, що хтось з організаторів підійде. Натомість, Діана взяла в мікрофон і почала розказувати на весь автобус, що квитки беруть люди з офісу, вони стараються і т.п., я намагалась їй поставити питання – вона в той же мікрофон сказала, що нічого не чує, хоча я голосно говорила, і якщо що, то я можу до неї підійти… В автобусі туристи почали обговорювати все це, одна взагалі на мене накинулась виховувати, що це не проблема, інша навпаки захищати - скандал. Питання: навіщо Діана почала моє приватне питання обговорювати назагал в мікрофон??? Як на мене, то професійний працівник в сфері послуг підійшов би сам, спробував залагодити ситуацію. Вже зовсім потім вони написали «беріть наші місця. Далі виясняється, що дата відправлення потягу на моєму квитку – не 26.11, а 20.11. Уявляєте мої враження і рівень стресу? Що це за халатність, що це за відношення, а якби не було квитків на заміну? Так, зворотній квиток мені взяли, але жодна з дівчат навіть не підійшла після, жодного діалогу, вибачення. І родзинка: ми то сіли на місця дівчат, як і домовлялись. У вагон зайшла Анастасія, мовчки пройшла повз нас, ніби нас нема. Але вона нас бачила, а зайшла явно перевірити, чи сіли… Яка невихованість! - Коли ми приїхали в Рімені, було десь трохи більше 19.00, ще й дощ. Звісно, всі хотіли їсти – супроводжуючи кинули в чат кілька посилань на заклади, які не працювали, причому це було видно навіть у гуглі… В результаті наш натовп розбрівся по місту хто де зміг… Чому не можна було або домовитись з готелем про якусь вечерю, або знайти ті заклади, які працюють, можливо у центрі, тим же автобусом підвести нас? - Ми запізнились на потяг до Венеції суто через помилку супроводжуючих, які не розрахували час і простояли годину на пероні. З вечора нам сказали, що автобус має відстояти «9» тому ми можемо їхати в 9.30. І на 9.30 сказали збиратись групі. Але ж не секрет, що завжди є ті, хто спізнюється і час на дорогу планують із запасом. Виїхали ми, звісно, пізніше. Але групу можна було збирати хоча б на 9-9.15… Спізнились ми на 15 хв., на пероні табло з розкладом було зазначено, що наступний потяг аж за годину. Поки ми гадали що і як – обидві супроводжуючі стояли десь окремо. Потім таки підійшли, сказали, що зараз потяг має бути, бо (увага!) коли вони були тут минулого разу він у такий час був… До цього моменту я була впевнена, що розклад поїздів люди дізнаються з офіційних сайтів. Далі цікавіше – у нас давно не було санітарної зупинки і звісно, людям треба було. На що супроводжуючі сказали: «там за вокзалом раніше був туалет в піцерії, не знаю, працює, пускають чи ні, подивіться»… І вся група натовпом побігла шукати туалет і каву. Як на мене – це мала б зробити організатор: дізнатись, показати, домовитись. До речі… Я знайшла близько платний туалет і ще й каву. Але годину світлого дня ми у Венеції втратили, на екскурсії бігали галопом, фоток, крім нічних майже немає. - Коли ми приїхали в Сан Марино, я запитала, за якою локацією я можу знайти автобус, раптом далеко зайду – мені відповіли «на парковці», запитую «вона тут одна?», відповідь «ні, їх багато…». Все. - без слів. Добре, що екскурсовод в кінці екскурсії оголосила нам номер цього майданчика і як шукати. - Перемишль на 6 годин раніше – це треш: холод, неділя, майже нічого не працює. Що, на думку організаторів ми мали робити весь цей час? Нас навіть ніхто не попередив за ці 5 годин, ми б принаймні одяглись би не «з автобуса в потяг», а тепліше. Сиділи в кафе, хто де зміг, поки не натякали, що «нам пора», бо 6 годин замовляти не у кожного вистачить $ і бажання, або заклад закривався. Наприкінці ми з подругою виявили, що на вокзалі є зал очікування, теплий, безкоштовний по квитку. Питання, а чому дівчата про це не знали та не сказали іншим? Інших ми побачили в час збору в автобусі, які сиділи замерзлі, закутані у все, що хто мав, їм навіть пічку там не включили! Можна було б зменшити час очікування потягу, в тому ж макдональдсі, що на санітарну зупинялись - довше посидіти, ще десь на шляху заїхати. Можна було б багато чого писати ще, бо подорож складається з деталей. Але як на мене, і цього було б достатньо, щоб задуматись власникам «Бідняжки». Хочу вірити, що цей відгук прочитає та людина, котрій не байдужі ті люди, які платять кошти за подорожі, чим оплачують робочі місця тих же водіїв, яким важко допомогти з валізою та дівчатам, які поводили себе зовсім не як організатори. Діана і, особливо Анастасія можливо, можуть задовольнити певну аудиторію, але точно не тих людей, які бачили що таке гарна організація, турбота і сервіс. Бо складалось відчуття, що вони теж такі як ми туристи, а щодо подорожі, то її лозунг «допоможи собі сам». Дівчатам треба бути більш відповідальними, працювати над комунікабельністю, клієнтоорієнтованістю у вчинках і словах, більше володіти інформацією про ті країни, куди вони їдуть, продумувати всі ризики. Сподіваюсь, що з мого фітбеку будуть висновки, хоча, якщо фітбеком буде «турист завжди не прав», я теж не здивуюсь, після цієї моєї першої в Вами поїздки.
    1. БД
      14 січня 2024 13:37
      Діана
      Організатор
      Тетяна, Пані Тетяно, дякуємо за Ваш конструктивний, розгорнутий відгук. Шкода, що у Вас склалося "двозначне" враження про цю подорож. З огляду на те, про що Ви вказали вище, багаторічний досвід у подорожах й організації масових заходів, це підкаже нам, яким аспектам роботи варто приділити більше уваги. Особисто я працюю з цими водіями найбільше, впевнено можу стверджувати, що автобус для них - це як другий дім, й "питання сіточок" для них справді гостре, оскільки вони майже все заміняють самостійно, тому й просять бути з ними обережними. Не не про культ, а елементарне питання поваги до чужого майна та праці, оскільки вони дійсно не призначені для важких речей. Водії завжди допомагають із погрузкою та вигрузкою валіз, складають їх відповідно до рівномірного розподілу ваги в автобусі, завжди звертають увагу на те, кому потрібно вийти раніше, щоб скласти речі зкраю, аби потім їх було просто дістати. Сварка, яка, з Ваших слів, виникла через некомпетентність водіїв, була лише специфічною реакцією однієї людини, нічого критичного не трапилось. Так, Вай-Фая у нас в автобусі немає, і це є описано на сайті, в детальній інформації про автобус яким буде здійснюватись мандрівка. Щира порада перед початком подорожі ознайомлюватись із програмою, готелем та автобусом, аби в подорожі це не стало сюрпризом. А також коли створюємо загальний чат, прописуємо цю інформацію й наголошуємо, аби кожен перед стартом подорожі прокунсультувався зі своїм стартовим оператором для підключення роумінгу, щоб завжди бути на зв*язку з організаторами. Що стосується завчасного оголошення санітарної зупинки, то мені досить дивно читати про це, адже я сама розумію, що кожному потрібно зібратися перед виходом, тому кожне оголошення мною було завчасним і починалося зі слів: Пум-пум, друзі, можемо по-трішки прокидатися й збиратися, адже орієнтовно через 5-10 хвилин у нас буде санітарна зупинка...". Звісно, виключення було, одного разу, коли туристка попрохала про термінову санітарну зупинку, другого, коли водію потрібно було заправити автобус й ми стали раніше запланованого часу, але попри це, я завжди стараюся прослідкувати, аби всім було комфортно й кожен встиг скористатися вбиральнею. Що стосується сувенірної лавки в Римі, ми запитали в гідесси, чи є можливість туристам перед вільним часом скористатися вбиральнею, на що було прийняте рішення піти туди й попрохати відкрити нам вбиральню, це була моя єдина мета) Завжди, перед поїздкою, ми уточнюємо у туристів, чи потрібна їм допомога з купівлею квитків на потяг, саме допомога, дехто обирає варіант придбати самостійно. Так, нас інколи просять придбати місця поруч чи в напрямку руху поїзда й ми завжди йдемо назустріч у цьому, при можливості. Адже у нас не всі квитки купуються одразу, все залежить від комунікації з туристом, надходження оплати не тільки за саму подорож, але й за ті ж самі квитки. Нам пощастило придбати квитки поруч для Вас і подруги для дороги туди, назад, на жаль, не вийшло, це все, про що я хотіла розповісти назагал у мікрофон. Оскільки Ваше питання було поставлене в загальний чат, а не мені в особисті повідомлення, чому така ситуація з квитками, поясніть... Я пояснила, чому буває так, що, якби сильно ми не хотіли того, не завжди виходить взяти місця поруч, щоб і інші туристи розуміли, як це працює. І я лише сказала, що не чую Вас і краще напишіть мені в особисті повідомлення. що Вас турбує, або ж поговоримо про це особисто, коли автобус зупиниться. Після чого мені прийшла ідея посадити вас разом на наші з Настасією місця, я запитала, якщо цей варіант влаштує, дайте відповідь мені в особисті повідомлення, це все. У мене ніколи не було й не буде на меті когось "вчити", я завжди ставлюсь із розумінням і прислухаюсь до побажань, намагаючись знайти вихід із ситуації. Щодо ситуації з датою у квитку, у моїй практиці це вперше, людина, яка їх купувала, помилилась, на жаль, але знову ж таки, ситуацію було вирішено одразу, ми придбали й надіслали Вам новий квиток. Не можу говорити за Настасію, навряд вона хотіла Вас образити. Впевнена, що вона просто йшла на своє місце, оскільки має певні проблеми з зором, могла не помітити вас у вагоні. Приношу вибачення. якщо це Вас образило. Так, у Ріміні ми приїхали близько сьомої вечора, заздалегідь у нас був план піти вечеряти всім разом у заклад поруч із готелем, який, по ідеї, мав би працювати. Я ніколи не кидаю в чат заклади, попередньо не перевіривши графік їх роботи в інтернеті, особливо, якщо це стосується не сезону, ще й в Італії. Заклад, на превеликий жаль, було зачинено на ремонт, про це ми дізналися по факту, з таблички, яка висіла при вході, заздалегідь про це ніде не було зазначено, так буває. Оскільки на вулиці йшов дощ, на який я не взмозі вплинути, мною й моєю колегою було прийняте рішення, аби всі залишились в готелі, а ми пішли шукати заклад, який працював. Буквально через 20 хвилин ми його знайшли й запросили всіх приєднатися повечеряти з нами, всі бажаючі підійшли протягом 10 хвилин і, на мою думку, ми гарно провели час. У готелі в цей сезон немає працівників, тому, звісно, про вечерю заздалегідь мова не йшла, а автобус після 19:00 потрібно було ставити на відстій, про що я всіх завжди попереджаю. Так, я розрахувала час для виїзду з опорою на те, що ми виїдемо о 09:30. На жаль, були туристи, які дуже сильно нас затримали, не дивлячись на це, наступний потяг мав приїхати всього лиш через 20 хв, як ми прибули на станцію, згідно розкладу. На жаль. з незрозумілих мені досі причин, його не було. І так, інформацію я перевіряла не лише опираючись на минулий досвід, а й з сайту ТрейнІталія. Те, що я стояла осторонь пов*язано з тим, що мені потрібно було здійснити декілька робочих дзвінків і зв*язатися з гідом, мені шкода, що це справлило якесь неоднозначне враження. Все ж, на потяг ми зачекали лише годинку, як на мене, це не критично, адже це дорога, й трапляються різні ситуації, так само як і потяги мають властивість затримуватись. Усе ж, екскурсія була проведена, тим паче, замість запланованих програмою півтори години, вона тривала дві, про що мені вдалось домовитись, стоячи осторонь від усіх. На рахунок ситуації в Сан-Марино, для мене досить неоднозначно, адже моя відповідь завжди одна: автобус стоїть на тій же парковці, де й нас висадив, знайти його досить легко, просто спускаєтесь донизу, це ж Сан-Марино. Про те, що ми приїзджаємо в Перемишль заздалегідь до відправки потяга вказано у нашій програмі на сайті, з якою можна ознайомитись заздалегідь. Тож кожен прийняв рішення щодо подорожі з урахуванням цього, я сподіваюсь. Це ні для кого не був секрет. І так, санітарні зупинки ми робили довшими, ніж зазвичай, по мірі можливості, але все ж впираючись і у графік роботи автобуса, який залишився на майданчику, аби зачекати з валізами, поки ми гуляли до відправлення. Звичайно, як і з самої подорожі, так і опираючись на Ваші зауваження, я зробила висновки стосовно своєї роботи, я згодна, що є моменти, які варто пропрацювати та вдосконалити. Дякую за корисний фітбек, буду й надалі працювати над професійними навичками для своєї аудиторії.