Відгук

нових відгуків за місяць353
відгуків на сайті28139
  1. БМ
    24 грудня 2018 14:25
    Микола
    БУКОВЕЛЬ! 21-23 грудня! Яблуниця ( 20 грудня 2018 )
    автобус 55 один з не багатьох автобусів, де можна без проблем відсунути крісло в сторону, що є дуже важливим елемнтом комфорту для людей з високим зростом. доїхали швидко і без пригод готель 25 в перший день у нас була ледве тепла одна батарея в 4х місній кімнаті, друга холодна. без курток, шапок і взуття було холодно. до нас прислали працівника, який зробив тільки гірше. він пошкодив пластикову трубу біля батареї і до холоду додався ще мокрий килим, прибитий до підлоги. після цього нам принесли елекричний обігрівач. проблему повністю вирішили лише на наступний день увечері, коли полагодили обидві батареї. в душевій злив не працював, були змушені чекати 3040 хвилин щоб вода повністю зтекла після 1 людини. виглядає це все дуже огидно і антисанітарійно: https:photos.app.goo.glhdUDozjgrFu891JX7 (полагодили в суботу ввечері) в пятницю ввечері у нас в кімнаті декілька разів пропадало світло на 1530 хвилин. оранізатор (Таня) 4.55 все було супер. один ньюанс, над яким потрібно попрацювати ми завжди на когось чекали і виїзжали пізніше запланованого часу. в попередніх поїздках такого не було і повторювання фрази виїзд о 16:30, нікого не чекаєм щодня по дорозі в буковель було достатньо щоб усі збирались вчасно.
    1. ГТ
      25 грудня 2018 14:31
      Грідасова Тетяна
      Микола, доброго дня, дякуємо Вам за відгук. Це були найбільш популярні дати у році і готель не витримав такого напливу туристів, що спричинило деякі незручності. Ми дякуємо Вам за Вашу небайдужість, ми передамо всі ваші зауваження власнику готелю. Ми зробимо все можливе щоб уникнути таких ситуацій надалі. Стосовно запізнень. Під час подорожей на Буковель нашим пріоритетом завжди була чіткість виконання плану подорожі, адже це допомагає Учасникам спланувати та насолодитись відпочинком найяскравіше. Але враховуючи людський фактор, ми можемо вносити невеликі корективи, 5-10 хвилин, щоб усі могли встигнути. Про це наголошувалось Організатором в автобусі і ми чекали максимум 7 хвилин тих, хто про це попередив попередив. Це нормальна практика. Дякуємо що не байдужі :)