Відгук
нових відгуків
за місяць186
відгуків
на сайті37628
- ММАрабатська стрілка! 6 повних днів на Азовському морі №6 ( 09 липня 2021 )15 липня 2021 20:46Мулик МайяМи з донькою вперше подорожували з Бідняжками. Ця подорож принесла нам цілий багаж емоцій та вражень. Обрали саме поїздку до Арабатськоі стрілки через цікаву програму. Робота організатора Дмитра була просто на висоті, все чітко та вчасно. Ми могли розраховувати на його допомогу у любий момент. Позитив Дмитра завжди заряджав як дорослих, так і дітей. Щодо проживання у готелі Атметист - хороші чисті номери, нам було досить комфортно там проживати. Не дуже сподобалось меню, яке пропонує готель. Їжа була одноманітна і звичайно вибору як такого зовсім не було. Також обслуговуючий персонал не дуже був зацікавлений покращувати сервіс проживаючих взагалі на території готелю. Це відчулося з першого дня поселення коли стояла вода і багажі довелося переносити через величезні калюжі, роззувщи взуття. Також на сайті є обширних опис цього готелю, який не зовсім відповідає дійсності. Це далеко не перша лінія проживання від моря.Готель знаходиться далеко від магазинів, аптек та інших закладів. Дороги до готелю через затоплення взагалі не було. Наша порада Бідняжкам - змінити готель Аметист на інший. Допоки в Аметисті можливо не зміниться адміністрація. А взагалі плануємо в подальшому ще не одну подорож із Бідняжками! Це нові знайомства, друзі та незабутні спогади на усе життя!
- Майя, дякуємо за залишений відгук, він дуже важливий для нас. Ми завжди намагаємось обрати надійних та найкращих контрагентів, зокрема і готелі. Минулого сезону Стрілкове показало себе з найкращого боку, кожен турист з 10 наявних груп повіз з собою тільки позитивні спогади. Дуже шкода, що цього сезону відпочинок в готелі Аметист залишив у вас негативні враження. На жаль, село в загальному та адміністрація готеля зокрема виявились не готовими до стихії (зливи підняли підземні води до критичного рівня).Щодо кухні - нажаль, досить важко знайти гарного повара, але прохання змінити його ми передали. Стосовно ставлення персоналу до гостей - ми провели"роботу над помилками", та сподіваємось, що нам вдасться уникнути таких ситуацій в майбутньому та наступні візити на Азовське море, або інші мандрівки з нами, принесуть тільки позитивні емоції та враження. До нових зустрічей!