Відгук
нових відгуків
сьогодні1
відгуків
на сайті31965
- Арабатська стрілка! 6 повних днів на Азовському морі №6 ( 09 липня 2021 )15 липня 2021 20:17Люлько ІгорГотель: В цілому досить не погано, основні моменти всі враховані, кухня домашня смачна, кава супер, персонал привітний, готель новий, чистий, все працює, в номерах кондиціонери. Звичайно рости є багато в чому, поїхали: - комарі - якщо уже така ситуація, їх потрібно травити регулярно. Вечір через комарів пропадає, приходиться заливати "горе" в номері )) - павуки - після заходу сонця сотнями висять по всьому будинку, антуражу не додає )) - чистота столів і стільців на дворі - постійно потрібно їх витирати від пилюки, або малювати пальцями, весело, але не гігієнічно )) - бар - кукурудза, пахлава, риба, фрукти, продукти які можуть бути в асортименті. Засоби до та після засмаги, засоби від комарів не будуть лишні )) - номера - прибирання один раз за весь період це маловато, як мінімум мають мінятись рушники через день. Сміття гості також не повинні викидати самостійно, ну хіба що за гроші )) - лежаки - мають бути якісь підкладки, лежати на них твердовато )) - розваги - фактично нічого нема, настільний теніс з розбитими ракетками такоє ...)) - дорога до моря - багато писати, розпитаєте Діму)) Організатор - Діма хороший хлопець, старався як міг, робив все можливе, зауважень немає. Молодець. Тур-Клуб - Бідняжки, з Вами більше 25 разів - жодного разу не пожалкував що обрав саме Вас. Успіхів, та процвітання. Мрію отримати Вашу кружку, але на день народження ніяк не виходить з Вами поїхати, щось придумайте )))
- Ігор, доброго дня! Дякуємо за залишений відгук, він дуже важливий для нас. Ми завжди намагаємось обрати надійних та найкращих контрагентів, зокрема і готелі. Минулого сезону Стрілкове показало себе з найкращого боку, кожен турист з 10 наявних груп повіз з собою тільки позитивні спогади. Дуже шкода, що цього сезону відпочинок в готелі Аметист залишив у вас негативні враження. На жаль, село в загальному та адміністрація готеля зокрема виявились не готовими до стихії (зливи підняли підземні води до критичного рівня). Щодо ситуації з чистотою в готелі, з надмірною кількістю комарів та павуків - ми зв'язались з адміністрацією готеля, нас запевнили, що власне на території комарів труять та намагаються зробити все можливе для зменшення кількості комах. Особливу увагу також звернули на роботу покоївки - цей нюанс нам пообіцяли виправити. Сподіваємось, що наступні візити на Азовське море, або інші мандрівки з нами, принесуть тільки позитивні емоції та враження. До нових зустрічей!