Поширені питання

 

  1. Як забронювати/замовити подорож?

Після авторизації у нас на сайті  https://tcb.com.ua , серед поїздок шукаєте саме ту, яка Вам припала до душі, в розділі подорожі є кнопка "Замовити місце", вводите номери телефонів, прізвище, ім'я, по-батькові, дати народження всіх учасників, які їдуть в поїздку (навіть якщо це дитина),  по підказках вибираєте місце в автобусі, місце в готелі та підтверджуєте замовлення.

Після реєстрації у вас є 72 години для повної оплати або внесення авансу у розмірі 30% від суми організаційного збору. 

За 10 днів до подорожі по Україні та за місяць до закордонної подорожі потрібно розраховуватись повністю.

 

  1. Скільки коштує поїздка?

Орг.збір залежить від типу номера (4-місний, 3-місний, 2-місний), на сторінці опису подорожі є розділ "організаційний збір",  де вказані актуальні ціни на одну особу за весь період мандрівки.  Орг.збір вказаний і для учасників клубу, які вже мають клубну картку і для новачків, які ще з нами не подорожували.

 

  1. З якого ви міста?

Всі наші виїзди відбуваються з міста Вінниця (центральний автовокзал, вул. Київська 8 ). Ви можете долучитись у подорож по маршруту слідування автобуса. В описі кожної поїздки вказані міста, через які ми їдемо (переважно проїзд відбувається по об'їзних дорогах міста).
Іншим варіантом є доїзд до Вінниці і відправка в подорож звідси. За потреби ми консультуємо з приводу дороги, парковки та місця відпочинку перед виїздом. 

 

  1. Як оплатити поїздку?

Є три  варіанти оплати:

- у нас в офісі (Соборна, 7). Офіс працює: пн-пт з 10.00 до 19.00, в сб з 10.00 до 17.00, нд -вихідний;

- онлайн в особистому кабінеті на сайті https://tcb.com.ua ;

- або ж зателефонувати до нас в офіс (номери телефонів: 0987827177, 0937827177) та отримати номер картки організатора, на яку потрібно перерахувати кошти.

  1. Коли оплатити поїздку?

Після реєстрації у вас є 72 години для повної оплати або внесення авансу у розмірі 30% від суми організаційного збору. За 10 днів до подорожі по Україні та за 30 днів до закордонної подорожі потрібно розраховуватись повністю.

  1. Яка ціна для дитини?

Знижка для дитини прораховується на кожну поїздку індивідуально! Все залежить від віку дитини та необхідності окремого спального місця в готелі та місця в автобусі.

  1. Як оплатити поїздку онлайн?

Необхідно на нашому сайті зайти у власний кабінет, авторизувавшись за номером телефону, який вказували при реєстрації (це важливо), далі натискаєте кнопку "Мій кабінет" (верхній правий куток), далі - "актуальні замовлення", де відображаються всі Ваші майбутні поїздки, напроти подорожі є кнопка "сплатити онлайн".

Зверніть увагу, що стягується комісія платіжної системи. В офісі Ви маєте можливість оплатити без будь-яких комісій.

  1. Як перевірити оплату?

Щоб перевірити статус оплати, потрібно авторизуватись на сайті https://tcb.com.ua/ - в правому верхньому кутку є кнопка - "вхід/реєстрація" - авторизація по СМС - вводите номер телефону, за яким замовляли поїздку,  далі натискаєте «мій кабінет» - актуальні замовлення.

  1. В якій валюті потрібно оплачувати?

Оплату можна здійснити в євро, доларах або в гривні по комерційному курсу  (курс відображається у нас на сайті) на момент оплати.

  1. Як отримати клубну карту, як стати учасником Клубу?

Стати Учасником Клубу та отримати Клубну картку можна безкоштовно після третьої подорожі із нашим Тур-Клубом або здійснивши одноразовий членський внесок в сумі 100 грн. Це можна здійснити у нас на офісі або онлайн в особистому кабінеті. Кожен Учасник Клубу має право зареєструвати ще одного учасника подорожі по Клубній ціні або зареєструвати двох учасників, якщо сам не бере участі в подорожі.

  1. Що входить у вартість/ орг.збір?

В програмі кожної подорожі є розділ «Організаційний збір», в якому під таблицею з цінами вказано, що включено в орг.збір та що оплачується додатково.

 

  1. Розкажіть про поїздку детальніше/деталі подорожі

Вся актуальна інформація стосовно поїздки у нас на сайті https://tcb.com.ua/

Якщо Ви не знайшли  відповіді на Ваші питання в описі подорожі або хочете уточнити інформацію, радимо звернутись до нас в офіс (номер телефону: 0987827177, 0937827177) або безпосередньо до організаторів даної подорожі, контакти яких вказані в програмі кожної поїздки.

  1. Чи можна десь підсісти/приєднатися до подорожі?

У нас всі виїзди з Вінниці, але з нами часто подорожують учасники з різних  міст. Якщо маршрут подорожі пролягає через Ваше місто - можливе підсадження, якщо ні -  чекаємо Вас в нашому місті), але усі деталі Вам потрібно попередньо обговорити з організатором подорожі (телефони організаторів вказані в програмі кожної подорожі).

  1. Чи планується поїздка / чи буде подорож/ що потрібно, щоб подорож відбулась?

Вся актуальна інформація стосовно подорожей знаходиться у нас на сайті:  https://tcb.com.ua/  Ви можете сприяти тому, щоб в поїздки було більше шансів зібратись, запрошуючи своїх друзів та знайомих. Якщо ви зберете 10 друзів на подорож, 11 місце ми надамо безкоштовно.

Поїздки час від часу додаються та оновлюються, тому слідкуйте за оновленнями!

  1. Чи можна замінити учасника, за який час до подорожі можлива заміна?

Так, звичайно можна, для цього Вам достатньо повідомити нам дані нового учасника (номер телефону, ПІБ, дату народження). Якщо подорож закордонна, це необхідно зробити за декілька днів до виїзду. Просимо вас не затягувати із заміною учасників оскільки потрібен час, щоб оформити на них всі необхідні документи.

  1. Як змінити місце в номері/готелі?

З цим питанням зателефонуйте будь ласка в офіс 0987827177, 0937827177 або залиште Ваш номер телефону, ми Вам зателефонуємо і вирішимо всі питання.

  1. Як стати в резервну чергу?

Для цього Вам необхідно натиснути в конкретній подорожі кнопку «Повідомити мене про додаткові місця». Коли з'явиться додаткова партія місць – ми надішлемо Вам смс повідомлення. Також, не забувайте слідкувати за наявністю місць на даній сторінці.

  1. За який час можна повернути/перенести кошти?

Кошти можна повернути або перенести на іншу поїдку за 10 днів до початку подорожі Україною та за 45 днів до початку закордонної подорожі.

  1. Як залишити відгук?

Ви можете залишити відгук в особистому кабінеті на нашому сайті,  для цього потрібно авторизуватись через номер телефону, який вказували при реєстрації в поїздку. Потрібно натиснути кнопку "мій кабінет" у верхньому правому кутку, далі - "архів/відгуки", напроти кожної з Ваших подорожей є графічно зображений олівець, натискайте на нього та залишайте відгуки на наші подорожі.

  1. Чи є подарункові сертифікати?

Так, у нас є в наявності подарункові сертифікати номіналом 100, 250, 500, 1000 та 2000 гривень. Термін дії сертифікатів 1 рік з моменту купівлі. Також у нас є можливість оформити подарунковий сертифікат на конкретну подорож для конкретної людини.

  1. Чому Бідняжка?

Назві «Бідняжка» вже десь 10 років. Народилась вона в одній веселій студентській компанії, що кілька днів каталась Україною, відпочиваючи де доведеться. Іноді просто на перонах вокзалів, на карематах. Власне, тоді один із учасників компанії, озираючи себе й супутників, і вигукнув: "Оце-то ми бідняжки...". Кілька людей з тієї компанії незабаром і стали співзасновниками нашого Тур-клубу, намагаючись зробити те, що любили понад усе, — подорожі — доступним для всіх. Так, ми кілька разів задумувались над зміною назви, але вирішили її так і залишити. Хоча б на противагу усім тим "Luxury tour", "VIP-Travel" та "Golden express" (назви вигадані, збіги з реально існуючими компаніями випадкові). Здається, люди вже втомились від такого кричущого маркетингу. Та й, зрештою, гумор, це прекрасно, а самоіронія — гарний фільтр, що відсіює тих, кому з нами не по дорозі. Ми віримо, що секрет успіху не у вдалому неймінгу, сигналах космосу чи "как вы яхту назовете", а у щирості, гуморі та відкритості. Тому й Бідняжка)

  1. Як замовити івент?

Для замовлення заходу Вам потрібно зайти до нас на сайт https://tcb.com.ua/  , відкрити розділ «Заходи», далі обрати подію, яка Вас цікавить (кіно, театр, концерт, інше) та зареєструватись на неї, ввівши свої дані, необхідні для реєстрації (номер телефону, ПІБ, дату народження).

 

   23.  Що буде з коштами, якщо знов введуть обмеження/погіршиться епід. Ситуація і т.д.?

Ми будемо діяти відповідно до ситуації, яка складається , наперед говорити важко, ми йдемо завжди на зустріч нашим учасникам та запропонуємо вам найкращий із можливих варіантів. В подібних ситуаціях в минулому ми заздалегідь повідомляли про зміни в наших планах та домовлялись про перенос або повернення коштів, будемо сподіватись на це.

 

  24.  Чи є знижки для іменинників?

Знижки в такому разі не передбачені, але кожен іменинник, хто святкує свій день народження з нами в подорожі, отримує унікальний подарунок від нашого Клубу!