Лазурний берег Адріатики та Зона відчуження, що пережили Бідняжки на минулому тижні

Друзі, уже готовий наш щоденник мандрівника тож читай та дізнавайся, як пройшов наш минулий мандрівний тиждень, а саме з 19 по 28 вересня. Бідняжки багато та славно відмандрували, почнемо з невеличких подорожей на один-два дні, а там можливо і розкажемо про Хорватію та Чорногорію.

Мандрівки одного дня: Чорнобиль та Скарби Поділля

Нещодавно під наглядом Тетяни Саракуз група Бідняжок відвідала зону відчуження. Важко передати усі емоції та враження… Але ми намагатимемось: «Чорнобиль це дуже особливе місце. Місто де зупинився час, де переповнюють емоції, страх, і співчуття. Починаєш переосмислювати життя, коди побачиш усе це на власні очі. Саме там, у Чорнобилі розумієш, що треба цінувати те, що маєш». Нам було дуже цікаво і моторошно одночасно. Ти можеш відвідати Чорнобиль разом із нами, дізнайся усе про масштаби катастрофи уже в наступній подорожі 17 жовтня.

А разом із Оксаною Федоренко Бідняжки відвідали кардинально інше місце та дізналися усе про справжні Скарби Поділля.

«Мої дівчата казали «найголовніші скарби тут ми» - ділиться Оксана - І я не можу не погодитися, бо компанія зібралася відмінна у мандрівку «Скарби Поділля». В нас з усіма мандрівками так. Ми бачили церкви, палаци, костьоли, красу природи та її норовливий характер. Чому норовливий? Погода принесла нам сюрприз у вигляді дощу в Кам’янці! Але це не завадило нам послухати екскурсію в затишній кав’ярні міста з чашечкою кави та влаштувати експрес-забіг до оглядового майданчику вечірньої фортеці.

«Давненько я не потрапляла під таку зливу. Чи то не хотіла потрапляти. В будь-якому разі я рада, що так сталося. Це було таке потрібне завершення насиченого екскурсійного дня» - все говорить і говорить Оксана.

Мандрівки Карпатами – багато подорожей та безліч вражень

1.    У супроводі Тетяни Луженецької Бідняжки  славно відвідали осіннє Закарпаття.

Ковток свіжого повітря, карпатська гостинність та чарівні гори чекали на нас цими вихідними! Ох, і яскраво ми провели ці вихідні: відвідали озеро Синевир, водоспад Шипіт, піднялись на гору Гимба , поніжились у термальних водах Косино та спробували неповторну автентичну Закарпатську кухню! То був драйвовий насичений Закарпатський вікенд в теплій душевній компанії! Тож насолоджуйтесь світлинами та приєднуйтесь до наступної мандрівки 2-го жовтня.

2.    А разом із Наталею Примак група Бідняжок, які люблять екстрим підіймались у Карпати на джипах.

Наталя ділиться із нами враженнями від мандрівки: «За два дні в Карпатах ми встигли піднятися на джипах до гуцульської полонини, спробувати бринзи, вурди і будзу, відвідати вольєрне господарство в Яремче та скупити всі сувеніри на найбільшому ринку. Крім того, бажаючі змогли прокататися на конях до водоспаду Дівочі Сльози. А ввечері ми куштували карпатське вино на традиційному вечорі знайомств. На наступний день нас не злякав дощ, і ми побачили найкрасивіший міст-віадук у Ворохті, дізналися багато цікавого в музеях Верховини, а на завершення – хвацько погуляли на вечорницях в колибі». Ось так крутецько хтось привів вихідні! Ти не гай часу і обирай собі подорож до Карпат цієї осені!

3.    Ще своїми враженнями від мандрівки до Карпат ділиться з нами Анастасія Попович та Катерина Власюк. Адже для них відпочинок у Закарпатті це окремий вид задоволення. Там є на що подивитись і що спробувати. Бідняжки відвідали озеро Синевир, обійшли його довкола і загадали бажання. Обідали кращими стравами української кухні. Знову ж таки піднялись на Гимбу і випили там запашного глінтвейну. Бідняжки подивились на стімкий водоспад Шипіт (навіть гірський дощ не зміг нас зупинити у пошуках пригод).

На другий день ми дізнались таємниці замку Паланку і спробували місцеву паленку. Поніжилися у теплих термальних водах Косино та релакснули у 9 саунах. І щоб яскраво завершити подорож, ми поїхали на дегустацію вин у винні підвали Берегово до Пані Тетяни. Цей край називають краєм білих сухих вин, тому ніхто з нас не поїхав додому без пляшечки благородного напою

Найцікавіше: Чорногорія та Хорватія

Цілий тиждень Бідняжки були у найтеплішій частині Хорватії – на острові Хвар разом із Надією Крамер. Жили поблизу самісінького моря, і лазурна водичка Адріатичного моря не залишила байдужим нікого. Сонечко посміхалось нам протягом усієї мандрівки.

У нас був прекрасний пляж, який оточувала лагуна з голубою водою. З неї просто не хочеться вилазити. Також ми часто переправлялись паромчиком, адже дістатись з острова на Плітвіцікі озера або Дубровник можливо тільки через море. От кораблик і слугував нашим таксі. Поки йдеш по морю, то весь погляд зосереджений на безлюдних островах і фантастичних гірських схилах.

Щодо All Inclusive в нашому готелі: три рази на день нам накривали гарний шведський стіл, з різноманітними стравами і десертиками. Бар був відкритий зранку до ночі, і все хорватське вино, яке було в готелі-ми точно випили:)

Ми мали ще одну яскраву мандрівку, з якої повернулась Ольга Салтан. І вона готова поділитись своїми враженнями: «Ми повернулись з Чорногорії супер щасливими. Стали однієї великою родиною. Накупались в адріатичному, з усіма відтінками синього, надзвичайно чистому морі. За тиждень відпочинку дехто встиг навіть об'їздити країну і побувати на усіх екскурсіях. Море, гори, каньйони, природа, усе гармонійно поєднано в цій місцині.

Ми насолоджувалися вражаючою природною красою Чорногорії, один з днів нашого відпочинку провели у круїзі по найпівденнішому фіорду – Боко-Которській затоці, побували на цікавих екскурсіях в місті Бар (не той що біля Вінниці))))), Будві, Которі і на інстаграмному острові св. Стефана. Також відвідали надзвичайно чудове місце: мавзолей Негоша, звідки відкриваються пейзажі, від яких просто в голові паморочиться. Але найбільше з цієї мандрівки запам'ятається наша класна, суперова команда, наші танці під Сірдючку на чорногірському узбережжі, душевні вечірні посиденьки, екстремальні спуски на зіплайні над каньйоном річки Тара, найсмачніші обіди місцевими морепродуктами під Вранац (місцеве вино), обривання інжиру в сусідських садках))), пірнання в блакитні гроти, команда, яка завжди була на одній хвилі.
Подорож закінчилася, але гарні враження і емоції, ще довго будуть згадуватись і зігрівати наших учасників. Наступні мандрівки до Чорногорії уже в 2021 році.